Pladderbebisarna Del 7
Själv längtar jag lite till nästa år jag då får vi tillbaks nästan 60' bra för rotavdraget
Själv längtar jag lite till nästa år jag då får vi tillbaks nästan 60' bra för rotavdraget
haha nu fattar jag
NO... du får tillbaks 7273 kr o det skulle betalats ut 6/6...
Utbetalningsdatum stämmer inte för varken mig el A... han skulle fått sitt 6/6 o jag 1/6 enl den sidan men icke har det kommit in nåt... fattar inte den biten
ahh NO... såg att jag sett fel... ser rörig ut det där, fattar heller inte?
Morron
Då borde det vara rea på nätet med? el?
my gooood hur mkt kan en unge skita eg??
Kom hem från lillstan nyss, tog en tur som tog lite drygt 1h totalt.. snorpan var givetvis nybytt precis innan avfärd... väl hemma sen så får man en trevlig surprise när man lyfter henne ur babyskyddet... det är nämligen genomvått! hela damen nedskiten o nedpissad! fy stackarn men hon hade mest kul, låg o pratade o småskrattade o log... det gjorde INTE jag kan jag säga
Detta är väl "priset" för att hon inte varken kissar el bajsar NÅT på nätterna... skumt... men allt kommer under fm ist... bläk
Lurk... jag är impad av dina ungar!! o klart du ska skryta, vad ska annars stolta mammor göra nä skryt o gå emot hela trista jantesverige
SÅ avis på dig som har fått P att vara så duktig med pottan! Måns är inte alls där än, han talar om när han ska göra nåt men då är det DÅ det sker liksom... men i sommar så får han gå mkt nakenfis hoppas jag o hoppas att han får mer vilja till potta då, hittills har han ju vägrat..
O laban så DUKTIG han är! han måste vara stolt själv med
Lurk... jag får helt enkelt bli bättre på att "tjata" o fråga mer... men de få gånger jag har fått ett ja som svar o gått till pottan så vill han inte ta av blöjjan el byxorna... hmm... jaja bara jobba på helt enkelt... svårt nu när man har Y dock...
Magda... tandläkaren låter INTE kul!