Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Lite bilder på barnen måste jag spamma med idag SÅ dålig på att få bra bilder på Y som mestadels sover eller så har jag fullt upp el så hittar man inte kameran mm mm *ursäkter*

Ylva 4v.JPGYlva 5v.JPGYlva 5v.2.JPGMåns letar mask maj 2009.JPGMåns i pappas tröjja maj 2009.JPG

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 13:02:27 följande:
    åh så fina bilder Hanna! Nu längtar man tills man har båda två!
    Är ju SÅ snart du har din B2 ju tack

Thezz... tack o JA man borde få nobelpris! Sen MÅSTE jag köpa en systemkamera, dessa SKITdigitalkameror är så lååångsamma så alla ögonblick bara går en förbi

Ni förstår att jag inte vill klippa måns "pojkkort" va det skulle göra mig ONT
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-06-08 13:11:16 följande:
    Det är ett vitt med svarta blommor....
    ahh ja hoppas det är kvar! har du kikat i elloskatalogen (hör knappt mig själv säga det ) men där fanns många fina om inte annat... man ser iaf mer där än på sidan på nätet..

Thezz... haha in your dreams saxen är bannlyst på hans huvud skämt åsido så kommer jag få klippa det en dag men det ska banne mig vara rätt långt, lite i stil med killen i bwo

Linda.... nope han kommer hata dem! o jag kommer säga att han är söt o då kommer han väl hata dem ännu mer o gå med rakad skalle i protest el nåt

Men sådana här bebislockar så att säga kan ju växa bort med
  • Hannnas

Thezz... den bilden på L är verkligen helt ljuvelig, hon är så fantastiskt SÖT ju o hon har jättefint hår så M kan ju faktiskt få behålla sitt de hade blivit ett grymt par de två

• Hannnas

Snö.... tack söta du o du, Måns kusin har oxå bara lockar baktill o det tycker jag är huur fint som helst med

Thezz.... hon ser INTE ut som en kille, inte mer än M ser ut som en tjej iaf tycker hon är jättegullig iaf...

• Hannnas

Lurk... tack ja jag älskar den klänningen, hittade den på lindex tidigt i vintras o den var ett sånt "bara måste ha"

Förstår att du drog dig för att klippa L, har ju sett bilder du visat! o som du säger så blir de ju sällan som första gången så att säga... *förtränger den vetskapen*

zago... tack räckte det inte med 3 bilder på donnan ska faktiskt göra en liten ansträngning o få lite mer o bättre bilder, har några på mobilen men ska först luska ut hur de ska komma från mobilen till datorn

hmm skattepengarna ja... om man inte deklarerat via nätet (hade ju massa extra skitpapper denna gång) när får man dem då? o SÄG nu inte i höst el nåt

• Hannnas

Morron

Jag älskar långt hår på killar så länge det inte är "för" långt, under axlarna mao, men jag gillar inte långt hår på flickor heller så det är samma där, tycker absolut att de kan ha likadana eller liknande frisyrer pojkar som flickor...

Minns själv hur jag fastnade med mitt långa "flickhår" i gungor o allt, så nä här blir inga barn långhåriga...

• Hannnas

Lättja... sååå fina barn du har o vad GLAD han är Egil härligt

Tycker den längden Nora (o Måns) har är ljuuvelig föredrar oxå "busigt" framför "prydligt" så att säga

Linda... M vaknar numera vid 07! kan du fatta! Han som alltid varit som din lillfis

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-06-09 09:18:53 följande:
    hanna: ohhh guuud så skönt, hoppas M också gör det när han börjar dagis/blir lite äldre. Apropå namn så funderar vi(jag) starkt på Måns. Max och Måns är väl fint!??
    Max & Måns låter som ett säkert kort tycker jag kanonfint! busiga, korta, karaktärnamn båda två

Röstar FÖR jag
  • Hannnas

Helt ärligt skulle Måns vägra klippa sig, han älskar sitt hår o att kamma sig, säger själv "måns fin" mm så det skulle aldrig gå här stor stund på dagen när jag gör iordning håret

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7