Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

JUSTer... bifaller!

Angiee... fin vän du är stackare som fått en trac inopererad (har opererat in sådana på råttor *minns tillbaks*) o skönt med sommarlov ändå! för det ÄR skillnad på plugg o jobb, från jobb går man hem - plugg har man dygnet runt...

LaG... nej de har bara stängt i 3v o då får man gå på ett dagis 1 mil bort om man vill... saken är den att vi ville att M skulle vara hemma när A hade semester, nu sköts det lite på så jag som hade tänkt ha honom hemma själv 2v får det 3v ist och sen ska A vara föräldraledig i sommar så då får han ju inte gå på dagis... därav de 12v...

Hopp... ja då sitter man här en fredagkväll... maken spelar match... boooring

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz... förstår att du surar över att de inte sagt tidigare på dagis att hon inte får vara där under de 6v... resten förstår jag inte vad du surar för o vaddå lillbror följa med? brukar du lämna honom i bilen annars? *hänger inte med*

Du kommer klara veckan FINT! L är ju dagis iaf dagtid! lovar att du kommer hitta nåt som fungerar *pepp*

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-05 19:16:44 följande:
    hanna,  ja jag är en sån hemsk oansvarig mamma som lämnar mitt barn sovandes i bilen de två minutrarna ja hämtar o lämnar typ en meter utanför dörren.Nä resten, ja du ser ju hur stabil i humöret man är när jag flippar för påträngande ungar. Angveckan. Kvällarna o läggningen måste jag ha hjälp med som de  ser ut nu tyvärr sen får man ta hennes utbrott... igår fick jag lägga han i sängen o skjuta till dörren när han skrek medan jag försökte få tyst på henne som var hysterisk i 40 min uun gefär.  Toppen!  men men ngn gång blir de bättre..
    "oansvarig" vet i fasen, 1m från dörren o koll på bilen är väl lugnt.. herregud... tycker iaf jag... När det ösregnade häromdagen var jag tvungen att lämna Y hemma när jag hämtade M, här snackar vi oansvarig isf ...

Fasen så jobbigt med nattningen! Har du rådfrågat bvc? lider faktiskt med dig där!
  • Hannnas

thezz... haha jag har heller ingen spegel o Y är oxå bak

• Hannnas

Thezz... blää för "nej nej"

Måns har börjat med att fråga "varför deeet" hela tiden nu... skitkul o störigt på samma gång

• Hannnas

Jsg lider med er som har nattningsprobs! FY... är INTE avis alls.. Måns har krånglat då o då men jäkligt sällan tacksamt nog o jag fattar inte hur man pallar, men man har ju inget val iof..

Här är det mer en konversation efter vällingen:

-nu borstar vi tänderna, du först o sen mamma
    -ja
    *borstar*
    -mamma sitta saga
    -jag läser en saga sen är det snipp snapp o så går jag o så får du sova
    -ja
    *läser*
    när sagan är slut så läggar han sig ner själv o säger godnatt, jag pussar på kinden o går... klart!

LYX

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-06-05 20:05:50 följande:
    Vad läser ni för sagor?  vart klämmer ni in vällingen om ni har ngn
    Måns dricker vällingen i soffan här nere... sen går vi upp tillsammans... läser allt från tummen till snark till ja, vad sjuttan som helst eg....
  • Hannnas

Nu loggas det ur här...

Ha en fin kväll alla

LaG... skönt att mannen kommer snart

Magda... A samlar o vips så sprutar det ut meningar kan jag lova! sött med pääää

• Hannnas

Lurk... hahaaaa skitsöt Polly!!! 

Här är man övergiven igen! för bolljävelns skull *hatar fotboll*

• Hannnas

Bara jag som är övergiven iväll

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7