• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

åhhh vill oxå gå på bröllop..men våra vänner är sååååå tråkiga, vilka mesar *asg*

3 barnsmamma
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 10:43:30 följande:
    Ni kan få styra upp mitt bröllop och vara mina stand-in om ni vill... *mutter* Hatar bröllop! Men skulle dock vilja gifta mig.  Vi har ju bestämt att vi ska göra det men försöker komma på hur vi kommer lindrigast undan.
    självklart ställer jag upp..... Bara du kommer på vin nån dag
    3 barnsmamma
  • jazzy

EU val, ja..jag tänker inte rösta alls....

3 barnsmamma
  • jazzy
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 11:19:39 följande:
    Hanna: Jag ska rota reda på lite självkänsla nån gång i framtiden och då hoppas jag att man kan göra giftemålet till en kul grej...  Jag anser ju också att det är ett måste att använda sin rösträtt och jag börjar faktiskt landa för junilistan. Jag har aldrig haft en tanke att dom existerar ens en gång men dom är väl ett litet missnöjeparti för såna som mig där inget faller i smaken.
    jag röstade nej till EU, så det känns som det kvittar för min del. Orkar inte engagera mig faktiskt...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-06-05 12:00:16 följande:
    jättefin men vad ska den vara bra till?? *blåst*o du.. rösta blankt vännen, då visar du att du inte bryr dig men att du nyttjar din rätt iaf
    vattenflaska till sommaren...

för sent , redan slängt röstkortet....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-06-05 12:08:18 följande:
    nää tycker du?? Boobs är kanon tycker jag, visar inget o det ser inte ut som man tagit av sig ens.. men det är säkert olika kroppar, bröst o kvinnor såklart Dra upp en vanlig tröjja gillar jag INTE visar man ju hela magen ju fyy Testet är samma länk som jag skickade o jag var rätt lika procentuellt över de olika partierna så det gav inte såå mkt.. bläRöstade oxå nej till EU sist... Jaz... oj sånt har jag inte ens tänkt på än... M vägrar iof dricka ur allt som är "pipmugg" o sånt, så jag tvivlar på att han vill dricka ur en sån? el har du sett dem live, vad är det för särskilt med dem??
    japp en kompis har en, verkade så lätt o tålig...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-06-05 13:50:35 följande:
    Men om du röstar på söndag behöver du inte röstkortet utan bara legitimation.Jag står närmast miljöpartiet enligt testet. Kanske ska rösta på de då. Eller blankt.
    åh vad synd att man inte behöver ha röstkortet
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7