• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

LaG..vad skönt att det gick bra...klart det blir bra *kram*

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-06 08:38:39 följande:
    GoddagensPrecis bokat in bvc för hembesök till fredagen... gott att slippa åka iväg...Trött men det ska man väl vara, får ändå sova mkt för Y äter bara 2ggr/natt o det tycker iaf jag är jättebra med tanke på hur liten hon är ändå... Kick... har snäckorna på nu o har haft sen igår, känns redan lite bättre! Iaf i såren så att säga, läkeprocessen har börjat *tjohoo*Snö... roligt! Håller tummarna att ni får det för att hitta ett hus som båda faller för är inte det lättaste Magda... ajaj vad har hänt med din axel?   AE.... trist med dust men men.... o skit i vad personalen tycker så länge ni försöker vara överrens...   Jaz... vart håller du hus?? JAG är ju t o m mer här än du Hur mår M nu o hur går det på dagis för både dig o honom så att säga?
    ja jag hinner knappt vara här...såå mkt påjobbet just nu. Utvecklingssamtal mm...men snart så kanske jag hinner..
    Jo Måns verkar trivas bra, men är lite ledsen när vi lämnar..Det känns helt ok, tack vare att det bara är 5 barn just nu....lagom tycker jag!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

La G..åh vad skönt att höra att allt är bra med bebis...

3 barnsmamma
  • jazzy
    zagolik skrev 2009-05-09 22:58:31 följande:
    Hanna & Jazzy:Tjohoooooo!!!!!Morden i midsommer kommer i sommar!!!! 4 avsnitt bara men ändå liksom. Det är ju nåt ilf. Men det kanske ni redan visste.
    Såå nice...

Här har Måns feber igen   vete fasen varför. Inga andra symptom alls....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:36:00 följande:
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas... NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
    fast måns sover för 3:e gången nu,inte alls pigg!!!

Jag sov i BH första tiden, eller så hade en topp (mjuk BH)  under tröjan
    3 barnsmamma
  • jazzy

Här hade måns 40 gr igår, hua!!!! Inte kul...nu har han bara 38.6...

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:03:59 följande:
    Såg dig sms först för en timma sen! flåt!! TRIST att M är så nedsatt om han är så allmänpåverkad ring barn o fråga om råd tycker jag, för min M har ju nästan aldrig varit påverkad av sin feber trots att den kommit upp i 40, tokigt... Hoppas din M kryar sig fort iaf Lurk... BLÄ för sjuk karl, nästan värre än sjuka barn Amningslinne som ni pratar om håller inte snäckor på plats, har iof bara boobs amningslinnen men det kanske finns bättre?Kick... ahh ja 2v blir det nog minst här, på ena bröstet är det fortfarande sår o bitar där det inte finns någon hud än...
    ringde till rådgiv, vi skulle åka in om inte Ipren hjälpte. Men jag gav både ock, då gick den ner till 39 iaf...sen har han sovit inatt!!!

Älskade mina amingslinnen, en stor fördel var att man inte visade magen...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:16:45 följande:
    Jaz... haha nä magen är inte så snygg längre inte lika tajt som i v40 direkt Men jag kommer i mina gamla jeans redan! o har faktiskt bara 3kg kvar till utgångsvikten
    usch vad orättvist, har 8 kg kvar!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

Ae...stackare...hoppas du blir frisk snart, kanske inte så dumt att dra ner på tempot mellanåt..*kram*

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7