• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
    som sagt...jätteorättvist!!!!!!{#lang_emotions_frown}
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:33:48 följande:
    flåt... Men jag har fått en kliande höna ist ... fy fan! hatar det, har bara haft det en gång tidigare o det var efter Måns förlossning, för mkt bindanvändande helt enkelt men vad sjuttan ska man göra...
    Pevaryl kanske....

Tänkte att om det blir nån operation av foten, så ska jag be att han suger bort lite...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:38:17 följande:
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
    jodå jag är ganska fin hahaha{#lang_emotions_wink}, MEN inte kul när kläderna aldrig kommer på..Har rätt mkt i garderoben som legat i flera år....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:38:17 följande:
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
    hemmisar fy fan....har fortf lite jobbigt med min, trots kortison!! skulle vila ta bort den helt...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-05-11 11:34:34 följande:
    Kan ta lite viktnedgång, går inte ner ett skit och är väl åtminstone 15 kg över min trivselvikt. Känns väldigt deppigt...
    förstår hur du känner...
    3 barnsmamma
  • jazzy

LaG...jag såg!!!! Åh vad roligt!!! GRATTIS....

3 barnsmamma
  • jazzy

Tänk sen när ni väntar barn nr 3 eller  4

3 barnsmamma
  • jazzy
    MizzLizzy skrev 2009-05-11 15:38:58 följande:
    LURK, ZAGO & AE: Tack Känns häftigt att veta faktiskt Och AE: ja visst är det en bra kombo ZAGO: Ska du göra Könsul? Tycker också att ni 2 barns mammor verkar så coola... Får väl bara hoppas att man själv blir det också. JAZZY: Ja, jag kan tänka mig att ju fler barn desto coolare Se på dig! Själv nöjer jag mig nog med 2
    jo det blir man ju, fast med så långt mellan hinner man glömma bort mkt...
    3 barnsmamma
  • jazzy

Måns gillar inte heller mjölk nåt vidare men det beror nog på att vi introducerat det ganska nyligen, pga  astman (slemmig).

Annars får han fortf inte godis, saft mm... Glass får han ibland. Semper drycker om han är sjuk eller så. Fika gör vi väldigt sällan, men då har fått smaka fikabröd nån gång.
    Måns äter vår mat så vi har inga bekymmer med att han vill ha det som finns på våra tallrikar.
    Men han är envis, men jag är mer envis än honom ... Nu har jag bestämt att ta just matfighten, & lättar på andra, tex sovningen. Han sover mellan oss fortf...

3 barnsmamma
  • jazzy

Å andra sidan har vi INTE behövt ta nån fight ang maten än...   Han äter & mår bra...
    PÅ dagis hade dom fått ketchp till pastan, han ville inte ens smaka...

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7