• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Suck...det tog 40 min för Måns att somna idag...bara 37.5 nu på kvällen. Det är ju bra iaf!

3 barnsmamma
  • jazzy

Har inte heller kirskål...tack gode gud!!

3 barnsmamma
  • jazzy

hanna.. infektion i brösten?? Jag fick ju mastit med måns..men det började med hög feber o ilsket rött bröst, mjölkstockning.  Det hade jag aldrig med J & H, men då pumpade jag i början & tog nässpray oxytoxin i ett par veckor

3 barnsmamma
  • jazzy

Thezz..jag såg tyvärr helt misshandlad ut efter alla infarter på förloss... I handryggen tom...

Hannna....jag hade ont ett par veckor med H & J, men pumpade i nån vecka för att brösten skulle få vila. Sen gick det bra. Ammade länge ,ca 8-10 mån...

3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-05-13 20:56:03 följande:
    ja misshandlad minst ja, två av dem gick subcutant också så svulllen blev man å... men detta är ngt annat..hanna, ska se om ja kan lägga upp den utan att det kopplar ner. blommar ej
    hade jätteont, kändes som om jag hade fått en fraktur eller nåt...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-13 20:59:36 följande:
    thezz... funderade på om det var baldersbrå?...jo ont vid tag har jag vant mig vid nästan men nu börjar det göra ondare igen vårtorna är ljusare än normlt... kul info
    då låter det som om får fel tag...pröva att ändra läge..
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-05-14 13:17:02 följande:
    Cia: Men menar du 5% utspritt på 3 lån som t.ex 3%+1,5%+1,5%? eller menar du 5%+5%+5%?Thezz: Jag hade en del synbortfall när jag väntade Polly. Ögonmigrän sa de att det var. Att det tjuter i öronen har jag haft länge nu, min kurator säger att det är stress.
    Vi hade 3 delar när vi la lånen, då la vi en del på rörligt, en del bundet på 1 år, en del bundet på 2 år. det var olika räntor på alla tre. Nu liggar allt på rörligt, åtminstånde nåt år till...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-05-14 13:51:24 följande:
    Vi tänkte dela upp det på tre delar men kanske låta det vara rörligt ett tag till. Hur mycket har ni tjänat på att sätta in luftvärmepumpen förresten?
    tja..ingen aning. Men det blev 1000 kr mindre i el för april månad.
    3 barnsmamma
  • jazzy
    angiee skrev 2009-05-14 20:50:25 följande:
    nu gnäller C på att jag är mer med datorn än med honom. Quality time på g! Kram
    det är ju så det ska vara... ska man vara gift resten av sitt liv så behöver man NOT Quality time
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7