• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-27 18:13:20 följande:
    haha indirekt JA första maj är ju inte alls en tokig datum Nä ärligt, hade det inte varit för att kroppen havererat, jag kan inte leka med M som jag vill o oron över att moderkakan bara lägger av så... men men inget att göra, bara vänta...
    den kommer inte lägga av...jag lovar!!! MEN ut kommer en unge på mer är 3.5 kg...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-27 20:29:09 följande:
    ja bara det kommer ut ett friskt barn så är jag nöjd OM den där räkningen ang vikten skulle stämma så väger hon inga 3.5 än men hon lär ju dröjja sig över den siffran som du säger
    du, dom går upp fort i vikt sista tiden..
    3 barnsmamma
  • jazzy

hanna, hur länge får du gå över tiden?? Här är det 2 v...

3 barnsmamma
  • jazzy

LaG...fy vad trist! Men som du säger , inte kört än!! Min mammas jobbar kompis fick urdåliga siffor, ut kom en helt frisk unge!! *kram*

3 barnsmamma
  • jazzy

Nu har Måns varit på dagis ensam sen kl 9.00{#lang_emotions_surprised}, & ingen har ringt än.....

3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-04-28 11:52:08 följande:
    Underbart eller hur?!Hanna, det är inget annat som ar på kirs eller hur?Jazzy, bra antar jag
    ja man får hoppas på det... Han är ju så liten, eg för liten enl mig
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hanna... nu är Y så god att hon väntar tills 1:a maj....{#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-04-28 19:28:15 följande:
    Sådär ...har storhandlat ordentlilgt idag iaf, något positivt med dagen...  Inga känningar heller precis...Nu har vi lagt lovisa precis, eller ja...  Hon står och hoppar, sjunger, skriker , snackar ropar i sin säng. Slänger kuddar, filtar, nappar ja typ alllt...Hur gör man dem trötta?  Hon lär hålla på så här en timme, de gjorde hon igår iaf..Lurka, skönt att du tycker samtalen funkar bra!   och grattis till inflyttsdatumet!Hanna, plast?
    hur länge sover hon på dagen??
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-04-28 19:41:39 följande:
    ca 1 timme.Nu slängerhon grejer så hon blir hysterisk utan dem...  men då får hon sitta där o skrika för tillfället
    ja då kan det inte vara att hon sover för länge iaf. Vet inte vad det kan vara , har inte haft dom problemen. Iofs så sover mÅns  i vår säng...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-04-28 12:45:12 följande:
    jazzy: Jag tror att han har det toppenbra där! Ska vi äta middag på torsdag eller bara fika?
    ja vad vill ni??
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7