• tinee

Pergotjejena som plussa i februari

Gör en ny tråd då den gammla vart snart 3 månader=)
    Vi tjejer där i tråden som hade sån himalans tur och plussa allihopa i februari, måste ju vara ödet kändes de som=)
    Välkommnar självklart andra in i tråden som plussat i februari...
    Själv plussa jag på självaste alla hjärtans dag..

här är gammla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m38932945.html

• Svar på tråden Pergotjejena som plussa i februari
  • Sjöstedt

Ja jag hoppas dagarna går fort nu..
    det e säkert ingen fara.. så får du inte tänka..
    Jadå alla tecken e kvar, känner mig gravid..
    Nja om det e för tidigt e det svårt att se... hoppas på positivare besked på torsda giaf =)

Du får lycka till på tisdag =)

• livetlilla

Det var inte mycket till svar du fick då Sjöstedt:( Hoppas att de ser mer på torsdag! Skönt att du känner dig gravid iallafall - det brukar ju vara ett bra tecken. Usch, vet inte riktigt vad jag ska säga mer...jäkla skit!

Det går säkert bra för dig tinee på tisdag! För de flesta så går det bra och som det ska!

Hur har era helger varit då?
    Vi kläckte grav-nyheterna för familjerna igår - visade sig att alla redan hade misstänkt det...men alla blev glada:)

• tinee

va skönt att du ändå känner dig gravid de måste ju kännas lite mer tryggande..

jag längtar så till isdag nu, så jag nästan spricker

jo min helg har me bestått av att kläcka nyheten för familjen, först igår för sambons föräldrar sen idag för mina... men de värsta va väl igår när jag fick reda på att min mamma redan visste de då en jävla skvaller kärring sagt de till henne... skriver en länk skrev nämligen en tråd här på fl igår när jag var som mest upprörd... lite rörig men hoppas ni fattar
    annars asså mkt kul alla blev jätteglada... men min svärmor måste juh alltid slänga in nått som hon tycker är så klämkäckt, hon bara ah nu du blir de inte mkt mer vila vill jag lova själv har jag haft tre barn och uppfostra ingen vila där inte... (hon vill höra hur duktig hon är jämt)
    ajaaa men glad var de för oss.... ser fram imot tisdag nu

• Sjöstedt

ja dte e jätte skönt att känna sig gravid ännu..
    jag hoppas verkligen att det väljer att stanna nu också..
    vi har inte ebrättat för mer än min mamma, då jag var tvungen för att sebbe skulle va ledig i fredags.. vi har tänkt vänta lite till..

Nu ska jag läsa din länk..

• livetlilla

Men fy fan - jag hade varit jättearg om det hände mig (läste länken)
    Roligt att alla blev glada iallafall:)

• Sjöstedt

Usch va arg jag med hade blivit.. men tur att alla blivit glada iaf =)

Men här tar vi det lugnt med berättandet ett tag till... Får iaf vänta tills efter torsdagen o se.. Känns jobbigt att vänta nu,.. men men..

• tinee

hej idag var jag på Vul i gbg är lite besviken då läkaren var lite opersonlig, verka mer som att va gör du här och tar upp min dyrbara tid... och besöket gick la allt som allt på 5 minuter typ, men aja glad att få se de lilla pyret i alla fall, hehhe ah föresten bara en hehe.... och såg de lilla hjärtat pickade.... synd att bara han liksom var som han var... efteråt åkte vi in en sväng på ikea och kika lite, och käka mat hihi äta bör man=)=)

• Sjöstedt

Tinee: Va härligt att det "bara" var en och att hjärtat slog fint =)
    Tråkigt att få en sådan läakre..=(
    Okej mysigt med ikea..ja äta ska man göra =)

• livetlilla

"Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man".

Vad skönt att allt såg bra ut med liten! Fick du något nytt bf-datum?eller det kanske de inte säger så tidigt?

Hoppas allt går bra imorgon Sjöstedt!

Svar på tråden Pergotjejena som plussa i februari