• tinee

Pergotjejena som plussa i februari

Gör en ny tråd då den gammla vart snart 3 månader=)
    Vi tjejer där i tråden som hade sån himalans tur och plussa allihopa i februari, måste ju vara ödet kändes de som=)
    Välkommnar självklart andra in i tråden som plussat i februari...
    Själv plussa jag på självaste alla hjärtans dag..

här är gammla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m38932945.html

• Svar på tråden Pergotjejena som plussa i februari
  • tinee

ne de bidde ju liksom våran lilla alla hjärtans dag present ehhhee..., idag ska jag till bm, klockan 10.45
    sen på tisdag bär de av på VUL i gbg weiiiii
    jag är så himlans trött jag sover så fort jag får tillfälle...igår kände jag mig riktigt hemsk... satte på en film till william och la mig i soffan och stensomna hehhe gööööööttt en och en halv timme men hehe skuldkänslor sen hehhee....
    är så svullen om magen nu så mammabyxor snart here i come

• tinee

ne jag vet inte riktigt hur ett vanligt inskrivningssamtal är,
    men vi va där i typ 45 minuter, de första hon gjorde när vi kom var att ge oss en varm kram, och gratulera och att de va roligt att vi var där igen..... sen prata om hur vårat liv såg ut nu sen sist vi sågs... hon gick igenom min förra förlossningen med William hon läste anteckningarna, och jag fråga om hon kunde skriva ut dom till nästa gång....
    sen gick igenom vad vi hade framför oss...
    och så sa hon att jag då pga att jag hade njurbäckeninflamation sist jag var gravid och låg inne för de m.m så kommer jag få gå dit på extra provtagning... samt att jag sprack så mkt så skulle jag skickas på en koll för de, för att bestämma om jag ska kunna föda naturligt eller med snitt.... men hon trodde inte de skulle behövas snittas då jag bara hade en såpass liten bristning i ringmuskeln... ah fast jag sprack juh hele vägen men i alla fall de skulle jag på i alla fall för att se,, sen prata vi om att vi ska på vul på tisdag och hon sa att jag gärna fick ringa efter och säga hur de gått... och hon prata om att nästa möte kommer inte vara förens vecka 13 typ, vi prata om vilka läkare jag haft i samband med pergo behandlingen, och att jag ätit 3 dubbel dos och så titta hon på michael och log och sa- ah de kanske du har märkt michael att hon ätit en del... michael bara-ohhhja hehhee
    fast jag försvara mig med att jag har alltid en anledning att vara irriterad kanske att ibland kokar de över för lite små grejer hehee...
    oh de va så underbart... fick lite broschyrer med och en bok som hettte vänta barn sist fick vi en liknande bok men denna sa hon var uppdaterad hhhehe...
    oh nu längtar jag tills tisdag då jag ska ner till gbg=)=)

• tinee

oj lycka till, skriv sen hur de gått. nu blev jag me orolig

• tinee

men va konstig, lite mer borde de la se... va trodde du själv var i först?
    gud nu blir jag orolig för tisdag tänk om de inte är nått där...
    får se till att dagarna går fort... hur är de med dina grav tecken? är de kvar?

• tinee

va skönt att du ändå känner dig gravid de måste ju kännas lite mer tryggande..

jag längtar så till isdag nu, så jag nästan spricker

jo min helg har me bestått av att kläcka nyheten för familjen, först igår för sambons föräldrar sen idag för mina... men de värsta va väl igår när jag fick reda på att min mamma redan visste de då en jävla skvaller kärring sagt de till henne... skriver en länk skrev nämligen en tråd här på fl igår när jag var som mest upprörd... lite rörig men hoppas ni fattar
    annars asså mkt kul alla blev jätteglada... men min svärmor måste juh alltid slänga in nått som hon tycker är så klämkäckt, hon bara ah nu du blir de inte mkt mer vila vill jag lova själv har jag haft tre barn och uppfostra ingen vila där inte... (hon vill höra hur duktig hon är jämt)
    ajaaa men glad var de för oss.... ser fram imot tisdag nu

• tinee

hej idag var jag på Vul i gbg är lite besviken då läkaren var lite opersonlig, verka mer som att va gör du här och tar upp min dyrbara tid... och besöket gick la allt som allt på 5 minuter typ, men aja glad att få se de lilla pyret i alla fall, hehhe ah föresten bara en hehe.... och såg de lilla hjärtat pickade.... synd att bara han liksom var som han var... efteråt åkte vi in en sväng på ikea och kika lite, och käka mat hihi äta bör man=)=)

• tinee

ja de va skönt att se... ne fick samma han sa de stämmer precis enligt de här uträkning sen din sista mens så runt den 21-22
    ja lycka till imorrn...

puh tjejer vet ni vad jag gjort idag jag har cyklat har inte tatt bilen en meter hehhee... humöret svänger ju en del som sagt hahhaa... men i alla fall jag tyckte jag hade rätt att bli sur men i alla fall min kille var sur för mig för han hitta inte sin plånbok, och skyllde på mig för de va så stäkigt hemma och jag hade juh minsann vart hemma två dagar... då koka de över för igår så damsög jag och skura golv, jag tvätta hela dagen, jag hade två fika gäster, plus att jag var i gbg och gjorde VUL, du vet att ajg inte brann upp... så trött blir man ibland, han sa att jag inte gör något hemma jag bara levde på han då sa jag fine då gör jag inget mer ett tag nu då så får du la se... så släppte jag disken jag höll på med och sen skulle jag åka iväg med William då kläcker gubben, ah du lever juh på mina bilar med... (nämligen så att de är han som står för dom) då rann de över jag bara gick och tog cykeln... så räknat ut att idag har jag cyklat ca 2 mil om inte mer.... shit va långt de blev hehehe... kanske inte blitt så arg annars men jag kokar över med en gång så lika bra jag sticker då hehee.... va tycker ni ska jag hålla i de hela och verkligen inte göra något hemma på ett tag eller är jag för långsint då?

• tinee

va skööönt, va bra att de bättre sig=)=)=)
    kram

Svar på tråden Pergotjejena som plussa i februari