ne jag vet inte riktigt hur ett vanligt inskrivningssamtal är,
men vi va där i typ 45 minuter, de första hon gjorde när vi kom var att ge oss en varm kram, och gratulera och att de va roligt att vi var där igen..... sen prata om hur vårat liv såg ut nu sen sist vi sågs... hon gick igenom min förra förlossningen med William hon läste anteckningarna, och jag fråga om hon kunde skriva ut dom till nästa gång....
sen gick igenom vad vi hade framför oss...
och så sa hon att jag då pga att jag hade njurbäckeninflamation sist jag var gravid och låg inne för de m.m så kommer jag få gå dit på extra provtagning... samt att jag sprack så mkt så skulle jag skickas på en koll för de, för att bestämma om jag ska kunna föda naturligt eller med snitt.... men hon trodde inte de skulle behövas snittas då jag bara hade en såpass liten bristning i ringmuskeln... ah fast jag sprack juh hele vägen men i alla fall de skulle jag på i alla fall för att se,, sen prata vi om att vi ska på vul på tisdag och hon sa att jag gärna fick ringa efter och säga hur de gått... och hon prata om att nästa möte kommer inte vara förens vecka 13 typ, vi prata om vilka läkare jag haft i samband med pergo behandlingen, och att jag ätit 3 dubbel dos och så titta hon på michael och log och sa- ah de kanske du har märkt michael att hon ätit en del... michael bara-ohhhja hehhee
fast jag försvara mig med att jag har alltid en anledning att vara irriterad kanske att ibland kokar de över för lite små grejer hehee...
oh de va så underbart... fick lite broschyrer med och en bok som hettte vänta barn sist fick vi en liknande bok men denna sa hon var uppdaterad hhhehe...
oh nu längtar jag tills tisdag då jag ska ner till gbg=)=)