Pergotjejena som plussa i februari
Hejsan hoppsan!
Hittade hit
Jaså det var på alla hjärtans dag du plusade? Vad roligt:) Tänkte inte på det...
Hur mår magen nu då? Snart dags för vul? En vecka kvar till vår inskrivning...spännande...:)
Hejsan hoppsan!
Hittade hit
Jaså det var på alla hjärtans dag du plusade? Vad roligt:) Tänkte inte på det...
Hur mår magen nu då? Snart dags för vul? En vecka kvar till vår inskrivning...spännande...:)
Åh vad spännande för er!
tinee: Berätta gärna hur det gick på inskrivningen sen, kul att veta hur det går till när det är andra barnet. Borde ju bli prat om lite annat denna gången..men du kanske inte hade något "vanligt" första samtal under din förra graviditet när du upptäckte det så sent?nästan dags för sf-mått och sånt direkt då ju?;)
Ha en bra dag ni båda
Hoppas verkligen att allt ser bra ut idag Sjöstedt! Håller alla tummar och tår för ett fint litet kryp på skärmen!
Verkar som att du fick ett bra förstasamtal då tinee:)
Det var inte mycket till svar du fick då Sjöstedt:( Hoppas att de ser mer på torsdag! Skönt att du känner dig gravid iallafall - det brukar ju vara ett bra tecken. Usch, vet inte riktigt vad jag ska säga mer...jäkla skit!
Det går säkert bra för dig tinee på tisdag! För de flesta så går det bra och som det ska!
Hur har era helger varit då?
Vi kläckte grav-nyheterna för familjerna igår - visade sig att alla redan hade misstänkt det...men alla blev glada:)
Men fy fan - jag hade varit jättearg om det hände mig (läste länken)
Roligt att alla blev glada iallafall:)
"Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man".
Vad skönt att allt såg bra ut med liten! Fick du något nytt bf-datum?eller det kanske de inte säger så tidigt?
Hoppas allt går bra imorgon Sjöstedt!
Vad härligt att ditt barn lever och mår bra i magen!!
Hej!
Nu har jag äntligen fått tillbaka min strömkabel till datorn, varit utlånad till maken några dagar.. Här är allt bra, foglossning och inga tider hos sjukgymnasten så jag får ingen hjälp "ring om ett par dagar så har det nog släppts nya tider" sa de.. Men i övrigt bara bra.
Hur mår ni?
Fick höra av en man i 50-års åldern igår som jag och maken pratade med lite att gravida kvinnor har en speciell glans i ögonen som syns - så han såg tydligt att jag var gravid, lite roligt
Hoppas attni har en bra dag i solen!
Nej fy vad jobbigt att må så illa och kräkas så mycket Hoppas verkligen att det lättar snart! Har du prövat alla knep med att äta direkt på morgonen och äta ingefära och sånt där handledsband som ska hjälpa?
Får hoppas att ditt illamående inte blir ännu värre då sjöstedt! Kräks du också eller är det "bara" illamående?
Men när det är så illa att man - som du säger - skulle kunna kräkas när som helst då vill man ju bara göra det och bli av med skiten sedan! Lider med er!
Ja vi vet vad vi ska ha för syskonvagn - blir en urban jungle, har den nu som singelvagn och är jättenöjda! Så det har inte varit så mycket fundering egentligen.. Var inne och pratade om en phil och teds ett tag, men kom fram till för mycket nackdelar med den - enda positiva var väl egentligen att den tar liten plats och går att ha till både en och/eller två...
Har ni tittat?