Hur fort blir man beroende av stilnoct
Jag har sovit väldigt dåligt ett bra tag och nu har min svärmor givit mig 4 stilnoct , så jag ska få sova några nätter. Det jag undrar över blir man beroende av att ta 10 mg Stilnoct fyra gånger?
Jag har sovit väldigt dåligt ett bra tag och nu har min svärmor givit mig 4 stilnoct , så jag ska få sova några nätter. Det jag undrar över blir man beroende av att ta 10 mg Stilnoct fyra gånger?
och åt en massa som jag faktiskt inte kom ihåg bara gubben min som påpekade att matlusten vart det inge fel på när jag tog dom i allafall
men trollen va roliga och trevliga haha fast min gubbe trode jag blivit tokig asg
Usch.. Imovane är kassa. Jag tog dom ett par ggr och fick myrkrypningar så jag ville hugga av mig armar & ben, samt konstig smak i munnen.. Aldrig mer. Dom är ungefär som Propavan.
Det jag undrar över om jag ska våga ta dom, eller om jag ska skita i det helt och hållet. Jag har otroligt svårt att somna in, ligger och vrider och vänder mig i timmar. Kan jag våga ta en eller blir jag fast direkt?