• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

Jag skulle oxå vilja ha två barn i nära åldrar. Nu kommer min "plutt" att vara över 5 1/2 år innan han får syskon.

sofflan o edvina: ja, man kanske skulle fixa sig ett sådant kort.

• Maniok

Nej, mina vänner. Nu får jag fortsätta snacka med er imorgon eller ngn annan dag. Måste ta o hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon. *kram på er*

• Maniok

Morghana: Det låter härligt med giftermål! Önskar att min sambo oxå hade tyckt det. Dessutom vill han bara ha 1 barn till, så vi får väl se. Är ju glad om jag bara lyckas bli gravid 1 gång till.

• Maniok

Sofflan. Det tycker jag låter bra. Sov gott. Godnatt!

• Maniok

Hej på er! Jag har varit på hudmottagningen idag, har tydligen fått ngn infektion i hårsäckarna, så jag har en massa kliande knottrar på armarna och dekoltaget. Det blir så fula ärr av det. suck...nu blir det långtidsbehandling med antibiotika.

Mikah: Låter ju härligt. Skulle oxå vilja göra en barnhörna. Själv har jag varit ute i trädgården och rensat upp löv och grenar hela dagen idag. Gräsmattan har nästan försvunnit helt pga hunden och att marken har varit så blöt. Men det ser iaf mer städat ut nu.

I helgen ska jag jobba....trist!!!

• Maniok

Edvina: Vad kostade förresten ett familjekort på tivolibadet/friskvårdsuset? Min sambo verkade vilja haka på min idée. *förvånande* :-O

• Maniok

Välkommen hit Some Say Love! Själv e jag en fd Tollarpsbo!

Nu ska jag snart jobba, trist men det måste göras.

Solstrålen: Tyvärr kan inte jag heller komma på partyt ska ut till O´learys i stan eller vad det nu heter (sambon påminde mig nu). De har ju rock kväll 1 gång/månad. Så får se om man hittar barnvakt.

• Maniok

Jag har oxå ätit kalops idag hos svärmor. Gott med riktig mat så här bland havet av pulversoppor.

Har annars varit en tuff helg på jobbet. Fortfarande intagningsstopp pga vinterkräksjuka. Ska man aldrig bli av med skiten. Det e såååå tröttsamt.

Morghana: Hehe, nej det hade kanske inte varit så roligt att fastna i "skiten"

sofflan: stackars kise

• Maniok

Ja, det var trist att vakna upp o se snö, men nu skiner solen så det smälter säkert bort.

Trist med din förkyldning Edvina, hoppas den ger med sig snart.

Idag har jag en ledig dag, då ska man försöka hinna med allt, dammsuga, tvätta m.m. Blev dock förvånad igår kväll när jag kom hem från jobbet. Sambon hade plockat ur diskmaskinen o plockat ner smutsdisken. Så det vart rent på diskbänken. Skönt att komma hem till ett rent hem när man är helt slut.

• Maniok

Morghana: Jag kan säga att jag själv blev väldigt förvånad eftersom han är latheten själv, en riktig soffpropp. Han lagar oftast mat, men låter sen allt stå. Lagar jag mat, så plockar JAG undan själv. Men jag har varit på honom på sista tiden nu och gnällt o tjatat om hur trött jag är som alltid får sköta allting själv. Så han verkar ha tagit det till sig, iaf lite.

Idag har jag faktiskt hunnit med en del här hemma. Jag har skrubbat hela toaletten och duschen, dammsugat och även tränat. Ska nog ta en promenad med hunden snart oxå så både jag och gossen kommer ut i friska luften.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!