• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

Välkommen Herbst! Jag bor i Önnestad.

• Maniok

Jisses vad mkt pengar Edvina!

Idag är man ledig....såååå skööönt. Jobbade kväll i fredags och passade även på att fortsätta hela natten oxå, så slapp jag dagturen i lördags. Lite tufft att jobba 17 timmar, men det fungerar ju 1 gång iaf. Trist att solen inte skiner idag.

Hur har ni andra haft det?

• Maniok

Det blev ju kanonväder i dag trots allt. Snart ska vi ta och grilla lite grillspett. Jag försöker storstäda lite inomhus, men det känns trist att vara inne när vädret är så fint.

Solstrålen det låter härligt. Jag skulle med tagit o köpt lite fröer. Har ju två stora odlingslådor, men jag har inte orkat rensa dessa ännu.

• Maniok

Herbst: usch vad trist! Beklagar verkligen. Inget kul ngt av det.
    Jag har en son som är 4 1/2 år och vi försöker få syskon till honom, men det går trögt.

• Maniok

Herbst: Jag blir 26 år i december.

Vet ni vad allihopa? Går allt vägen så blir det en julabebis för mig. Jag fick ett positivt test idag!!! Kan inte fatta det.

• Maniok

Tack Herbst. Jag håller med dig, denna månaden var den jag allra minst ville blir gravid på, men skitsamma. Det är inte det viktigaste. Smaklig måltid!

• Maniok

Tack så mkt allihopa!

Sofflan, jag håller mina tummar för dig!!!

Solstrålen: Ja, december e väl bäst? Hihi

• Maniok

Oj, vad många "decemberbarn" vi är här

• Maniok
    Morghana skrev 2009-04-16 11:22:20 följande:
    Grattis Maniok! Oh vad roligt!Jag fyller oxå i december.
    Tack så mkt! coolt!

Jag tycker med att en träff hade varit skoj...men jag jobbar ju så mkt så jag hoppas att jag har turen att vara ledig när vi bestämmer ngt. Men det e klart, ngn helg e kanske lättast att få ihop ngt på.
  • Maniok
    KaffeSandra skrev 2009-04-17 20:35:51 följande:
    Maniok: Grattis grattis! Vad spännande.Såg att ni pratade om ålder och jag är 22 år, blir 23 i september så jag är väl yngst då, hehe Jag va i Ullared igår och hittade massor till både mej och min dotter. Riktigt roligt
    Tack så mkt!

Det där med ullared låter roligt. Har aldrig varit där. Men det lär bli en tur dit innan bebben kommer.

Ska kolla upp vilka helger jag är ledig så vi kan boka in ngt.
  • Maniok

1-3 maj:

8-10 maj: Sofflan82, Solstrålen

15-17 maj: Sofflan82, Solstrålen, Maniok (ej 15:e)

22-24 maj: Solstrålen, Edvina82, Maniok (ej 22:e)

29-31 maj: Sofflan82, Solstrålen (förutom den 29:e) Edvina82 ( ej 29)

• Maniok

sofflan: ja, det hade varit trevligt att göra det ngn gång. Ska försöka spara ihop lite pengar.

usch....är bara ledig imorgon, sedan går jag på och jobbar natt mellan söndag och måndag och sedan 5 veckor framåt. Med nästa helg att jobba blir det 3 helger på raken....det känns drygt.

• Maniok

Morghana: Grattis, vad roligt. Jag är inte alls avis.

Edvina: Ahh, tråkigt! Men det är kanske värt väntan? Min sambo vill inte ens gifta sig...eller jo, i Las Vegas medElvis som präst. Jätte romantiskt....NOT!

Välkommen Elvelina, bara att kasta sig in i gänget!

• Maniok

Kaffe Sandra: Vad häftigt! Då kan ni kalasa ihop varje år då. Praktiskt.

• Maniok

Morghana: Vad mysigt det låter med allt bröllopsplanderande. Fast jag ska inte klaga. Håller för första gången på riktigt att planera inför våran kommande bebbe. Hade inga direkta pengar när jag väntade första. Och så bodde vi i lght, så det var inte på tal om att göra ngt mysigt bebirum. Men denna gången....åhh vad jag ska planera o ha mig. Ska göra ngt mysigt till blivande storebror oxå.

• Maniok

Solstrålen 82 skrev 2009-04-22 21:38:11 följande:

Va mysigt Maniok! Jag riktigt längtar tills jag kan få börja planera :)Morghana: vad för sorts klänning letar du efter?
    Då hoppas jag att ni lyckas snart!
  • Maniok

Ja, svårt det där...det är ju på helgen, så jag har ju möjlighet att lämna ifrån mig min grabb iaf. Han traggar jäääääätte mkt

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!