Vänner i kristianstadområdet!
Välkommen Herbst! Jag bor i Önnestad.
Välkommen Herbst! Jag bor i Önnestad.
Jisses vad mkt pengar Edvina!
Idag är man ledig....såååå skööönt. Jobbade kväll i fredags och passade även på att fortsätta hela natten oxå, så slapp jag dagturen i lördags. Lite tufft att jobba 17 timmar, men det fungerar ju 1 gång iaf. Trist att solen inte skiner idag.
Hur har ni andra haft det?
Det blev ju kanonväder i dag trots allt. Snart ska vi ta och grilla lite grillspett. Jag försöker storstäda lite inomhus, men det känns trist att vara inne när vädret är så fint.
Solstrålen det låter härligt. Jag skulle med tagit o köpt lite fröer. Har ju två stora odlingslådor, men jag har inte orkat rensa dessa ännu.
Herbst: usch vad trist! Beklagar verkligen. Inget kul ngt av det.
Jag har en son som är 4 1/2 år och vi försöker få syskon till honom, men det går trögt.
Herbst: Jag blir 26 år i december.
Vet ni vad allihopa? Går allt vägen så blir det en julabebis för mig. Jag fick ett positivt test idag!!! Kan inte fatta det.
Tack Herbst. Jag håller med dig, denna månaden var den jag allra minst ville blir gravid på, men skitsamma. Det är inte det viktigaste. Smaklig måltid!
Tack så mkt allihopa!
Sofflan, jag håller mina tummar för dig!!!
Solstrålen: Ja, december e väl bäst? Hihi
Oj, vad många "decemberbarn" vi är här
1-3 maj:
8-10 maj: Sofflan82, Solstrålen
15-17 maj: Sofflan82, Solstrålen, Maniok (ej 15:e)
22-24 maj: Solstrålen, Edvina82, Maniok (ej 22:e)
29-31 maj: Sofflan82, Solstrålen (förutom den 29:e) Edvina82 ( ej 29)
sofflan: ja, det hade varit trevligt att göra det ngn gång. Ska försöka spara ihop lite pengar.
usch....är bara ledig imorgon, sedan går jag på och jobbar natt mellan söndag och måndag och sedan 5 veckor framåt. Med nästa helg att jobba blir det 3 helger på raken....det känns drygt.
Morghana: Grattis, vad roligt. Jag är inte alls avis.
Edvina: Ahh, tråkigt! Men det är kanske värt väntan? Min sambo vill inte ens gifta sig...eller jo, i Las Vegas medElvis som präst. Jätte romantiskt....NOT!
Välkommen Elvelina, bara att kasta sig in i gänget!
Kaffe Sandra: Vad häftigt! Då kan ni kalasa ihop varje år då. Praktiskt.
Morghana: Vad mysigt det låter med allt bröllopsplanderande. Fast jag ska inte klaga. Håller för första gången på riktigt att planera inför våran kommande bebbe. Hade inga direkta pengar när jag väntade första. Och så bodde vi i lght, så det var inte på tal om att göra ngt mysigt bebirum. Men denna gången....åhh vad jag ska planera o ha mig. Ska göra ngt mysigt till blivande storebror oxå.
Solstrålen 82 skrev 2009-04-22 21:38:11 följande:
Ja, svårt det där...det är ju på helgen, så jag har ju möjlighet att lämna ifrån mig min grabb iaf. Han traggar jäääääätte mkt