• Maniok

Vänner i kristianstadområdet!

då var det på tiden då. Jag har jobbat i 2,5 år inom regionskåne.

• Maniok

ja, jag har haft fast i 1 år och 3 mån ca. så jag har haft tur

• Maniok

förra året höjdes min lön från 14.600 till 18.000 (då låg jag under alla nya)

• Maniok

så det känns inte som om min höjning kommer att bli så mkt, men chefen tyckte att jag fortfarande låg för lågt...så man kan ju hoppas

• Maniok

eller nu ljög jag nog....15.700 var det

• Maniok

Ja, man kan nog säga att jag verkligen halkade in på ett bananskal genom praktikplatsen och kvar är man.

Hörrni...vilket härligt väder det har varit idag, Grillat kycklinfilé har vi och så har jag röjt en massa i trädgården. Gott!!!

• Maniok

ja, det blir väl lätt så. Hoppas att du hittar ngt intressant på csk. det e nog lättare för dig som redan e fast att få ngt där än för de som är nya.

Ja, det ska bli kanon väder hela helgen (hoppas det stämmer). Jag är oxå ledig och sen jobbar jag påskhelgen.

Här hemma är det livat "not". sambon o sonen ligger o snarkar i soffan. T.o.m hunden sover, så jag får väl hoppa i säng snart jag med...

• Maniok

Godmorgon! Vilket gym ska du till så tidigt Edvina? Hunden väckte mig kl 07.00 idag Sedan när jag väl gick upp för att släppa ut henne så går hon o lägger sig....sicken en!

• Maniok

Ja, hon e minst sagt e knäppis...

ahaa....skönt att träna så tidigt. så e det gjort.

• Maniok

JAg ska med äta lite frukost o sedan blir det nog en riktig långpromenad med vovven.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!