Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Så är det verkligen edvina... Min sambo tycker att det är helt fel marknadsföring med kondomer... "De säger ju att det i snitt tar 7 månader att bli gravid, så länge varar ju inte ens alla förhållanden..."  Så varför ska man då ha kondom? hehehe.. Nä man blir iskrämd från unga år att skydda sig annars blir man gravid.. Men såå fel de har.....

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Precis! Det är väl sjukdomarna som man behöver varna mest för då många tjejer äter p-piller och då tycker att de "klarar" sig...

• sofflan82

Halloj allihop! Ser att ni haft en trevlig helg!?

Maniok: vad tråkigt med mensen, men du ska se att det kommer när det är dax för det! De väntar ju bara så att det ska bli rätt ägg och spermie så ni får ett underbart syskon!

Själv har jag vart i sthlm i helgen och träffat kompisar och vart på konsert! Haft en underbar helg! Min bästa vän är ju som sagt gravid och det blev mycket bebis prat och så. Var och köpte ett presentkort på babyland till henne och jag och min syster gick och provkörde barnvagnar och drömde oss bort....

• sofflan82

Tänk om det vore så enkelt att få barn, bara att gå och köpa... Det är superbra att ha en gravi kompis så att man kan kolla sånt till henne.. Sambon var också med, han har nog skavsår i öronen efter allt bebisprat i helgen.

• sofflan82

Inga kameror alls... Totalförbud. Har några mobilbilder bara. Tyvärr, hade kunnat få massor med bra bilder med systemkameran om man hade fått ta med den.

• sofflan82

Nu har man vart tillbaka på jobbet igen då.. Man kommer direkt på att det är väldigt skönt att vara ledig.. ;) Även om det är roligt att jobba också. men jag har verkligen ingen motivation just nu...

Låter spännande med aloevera juicen.. Håll oss uppdaterade på hur den eventuellt gör att du mår. :)

• sofflan82

Vad roligt att vara hundvakt!

Jag har ju bara jobbat idag. Vart ju magsjuk och gick hem tidigt i fredags och sen har jag vart hemma för att komma förbi smittotiden tills idag då det var dax att jobba... Men jag började dagen med en skön massage iaf! Och igår var jag och klippte mig! Fick världens skönaste hårbottenmassage! Och en snygg frisyr.

• sofflan82

Går på Myran & Malcom i stan, relativt dyrt, men alltid underbar hårmassage!

• sofflan82

Vilken mysig hund det måste vara!

Här blir det nog en lugn helg, har inget planerat. Vad jag kommer ihåg just nu iaf.... Ikväll blir det Lasange, Let's dance, morötter med dipp och ett glas eller två med vin!

• sofflan82

Vad gott med semlor! Och vad trevligt med att sambon är hemma också! Det är ju så mysigt med mys...

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!