Vänner i kristianstadområdet!
Hur har ni det idag? Har vart tyst nu.. ('lang_emotions_wink')
Hur har ni det idag? Har vart tyst nu.. ('lang_emotions_wink')
Jo, dagen har vart lugn. Det är ju skollov så flera av barnen på jobbet har vart lediga.. Idag hade vi 7 av 24 barn på plats... hehehe, riktigt skönt! Har tyvärr ingen komp att ta ut så blir till att jobba hela veckan trots färre barn.
Jag som håller på att vänja mig vid skåne... hehe. Nää, men det är fint att bo här, det är bara så långt till familjen och vännerna!
jag jobbar förresten i Vinslöv på förskola.
Jag är från Haninge i Stockholms län...
Jupp, kärleken var det. sambon är från k-stad och har ju bott uppe med mig i sthlm i 4 år innan han blev erbjuden jobb här nere och då var det väl dax att flytta.
Tyvärr kom mensen den 11 istället... men någon gång är det min tur också! Har bestämt mig för att inte hålla så stor koll på bim denna gång....
Oavsett får vi ju fika på stan någon gång! Men det vore verkligen inte fel om vi blir fler som är föräldralediga samtidigt... ;) Så man man inte tappar allt sällskapsliv.. hehehe
Nu ska jag ut och rida, vi "hörs" senare!
Tror inte heller att jag träffat någon av er irl... Men som sagt det måste vi ju försöka ordna! Alla är ju så trevliga och lättsamma! :)
Åhh, massage! Vad skönt! Jag går hos en förälder på jobbet varannan vecka, det hjälper så mycket!
Jag lyckades ju få beröm av chefen på senaste mötet! Jag är ju inte en sån som sitter tyst på möten och efteråt kom chefen fram och klappade mig på axeln och sa att det jag sagt var bra! :) Jag frågade direkt om jag kunde få löneökning... ;) Några kronor lovade hon iaf...
Vi var ute i nästan 2 timmar och red idag! var superhärligt, men det började bli kallt när solen började gå ner..
Jag är väldigt avundsjuk på att dig solstrålen! Jag vill också åka utomlands.. Det är ju så kallt här! Håller helt med om att det är bra att ha med sig lite dit och mer med sig hem... ;)