Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Jag är ju förskollärare så barn har jag ju runt mig hela tiden och jag längtar verkligen! Men jag tror att dina två små kommer ha väldigt roligt ihop som äldre!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Även jag är ju inflyttat skånebo så jag vet precis hur det känns! Jag har ju mitt sociala på jobbet, men ibland vill man ju ha egna "privata" vänner så att säga..

• sofflan82

Jag och min syster har ju visserligen 18 månader emellan oss, men vi har haft väldigt roligt ihop och hon är en av mina bästa vänner!

• sofflan82

Det tycker jag att du borde så få vi försöka hitta olika tillfällen att träna ihop på!

Nu ska jag gå och lägga mig! Öppnar 6.15 imorgon...

• sofflan82

Klart att vi ska raska fläsket ihop! Ju fler desto svårare är det att hitta på undanursäkter..

• sofflan82

Vi har inget speciellt bestämt i helgen, men det blir nog lite ridning å så. Ska ha grannarna över så att de kan kolla hur vår tillbyggnad blir. Är nog allt.

vad ska du hitta på?

• sofflan82

Vad roligt att få pyssla och fixa i trädgården! Vi får nog vänta lite med det då vi ju ska ha en massa maskiner som ska gräva för tillbyggnaden..

• sofflan82

Vad tråkigt Maniok! Hoppas att det blir bra snart! Sen är det ju aldrig roligt att behöva jobba i helgerna..

• sofflan82

Jag har väldigt bra navigationssinne måste jag säga... Kan bero på att jag har fotografiskt minne och lokalsinne..

Så vad händer idag då? Här ska vi gräva lite med maskinen och så blir det lite ridning, annars ska vi nog bara ta det lugnt..

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!