• Minnie7

Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

Suck... ja...ska prata med sambon efter helgen tänkte jag. Måste smälta det lite själv först.
    För den bakre plastiken tror jag en graviditet är ok men icke en vaginal förlossning. Men det spelar ingen roll för jag skulle aldrig föda vaginalt igen i vilket fall. Måste kolla vad gäller TVT bandet. Men usch... inte riktigt vad jag hade planerat...

• Minnie7

Beslutat oss för att avsluta graviditeten. Kommer bli skitjobbigt men det känns ändå som det rätta.

• Minnie7

HK- ja, det var inte alls vad jag hade tänkt mig men tack och lov skötte ju naturen det åt mig. Det kan ta tre månader tror jag innan spermierna med all säkerhet är borta så var försiktiga ett tag till!

• Minnie7

HK- ja, jag har tänkt ta ett nytt grav test om ett par veckor (vet dock att det kan ta längre tid än så för Hcg att gå ner igen). Är det fortfarande positivt tar jag kontakt med KK för att kolla. Tror dock verkligen på missfall då jag blöder som en vanlig mens med smärta. Tror inte de har ont där blödningen varit sk ofarlig. Men men, ska kolla upp det som sagt om ett par veckor. Vill ju inte behöva genomgå ytterligare ingrepp.

Ang dina knutar så ramlar en del bort istället för att absorberas (om inte alla). Både efter mitt snitt och efter op i underlivet har knutarna lossnat efter ett tag. Troligtvis när resten av tråden försvunnit.

• Minnie7

Min mellangård var också hård jättelänge. Trodde aldrig den skulle bli mjuk igen.

• Minnie7

Tampong funkarför det mesta här nu faktiskt efter op. Tack och lov!! Men ibland är det liksom fullt därinne redan och den får inte plats och ibland funkar det. Knepigt. Antar att det är livmodern som rör sig upp och ner?!?

• Minnie7

MsC- hur går det nu med urinen? Funkar det bra? Känner du någon skillnad efter op i övrigt??

• Minnie7

Hybrid- hoppas du får någon bra förklaring hos kirurgen. Inte skönt att ha det så

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder