• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • htailog

Hej NelsonXX..

självklart kan du vara med i tråden när BF för er är i augusti.. bara en månad efter våran.. =D

Och absolut så ska du fråga något eller så om det är något du undrar över.. alla här inne försöker svara så gott vi kan på det.

Ha en fortsatt bra dag.

• mirakulix83

NelsonXX: Välkommen in i stugan.
    Du har säkert 1000 frågor som du vill ha svar på.
    Det är klart att du får skriva här på tråden.
    Tråden gäller alla som ska bli pappor i 2009
    Så om du skulle fått barn slutet av December så hade du fått skriva här. Lycka till med första barnet

• Ragge24

TARANTINO:Vi ska nog gifta oss efter att bebisen kommit.Haft en skön lördag?

• Ragge24

mirakulix83:Allt bra med er och bebisen? Haft en skön helg?

• frkarl

Hej. Vi kommer att få vårat första barn i augusti om allt går som det ska.

• htailog

Hej frkarl..

Stort GRATTIS.. hoppas allt är bra med er..

• NelsonXX

Hejsan och tack för att man är välkommen :)

Låter kul frkarl eftersom vi också har bf i början av augusti!
    Också första barnet för oss.

• Pappan Blå

Ahhh... äntligen fick även jag känna en spark! För bara någon minut sedan! Härligt!

• Israeli2000

Tarantino: tackar!..haft en bra helg annars?

• mirakulix83

Ragge24: Ja då det är det. Min sambo har så jätte ont i magen. Vi ska åka in på KK nu ikväll undersöka varför hon har så ont.
    Vi hoppas att våran bebis kommer ut snart så min sambo slipper ha ont. Vi har bara tagit lugnt. Hur har eran helg varit?

frkarl: Grattis och välkommen in i stugan.

Pappan Blå: Det var jätte roligt att höra

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2