• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • rosaplektrum

hello. är inte en blivande pappa. inte än iaf ;) jag och sambon försöker bli gravida. ska göra ett gravtest den 4:e Feb. håll tummarna för oss=)

• mirakulix83

rosaplektrum: Javisst lycka till.

• paTrust

rosaplektrum: självklart håller vi tummarna för dig!!!

• Chrilsson

Vi väntar ju vårt första barn i september =) Ska på inskrivning på MVC nu på tisdag , kommer bli spännande =) Helt underbart ju =) Någon som vet vad man går igenom på en inskrivning ?

• mirakulix83

Chrilsson: Tjejen får ta blodprov. Man kommer oxså prata om vad som är bra att äta under graviditeten, och lite andra saker.

• Chrilsson

ok=) Ser fram emot det iaf =) De sa att de skulle ta typ 1, 5 timme =)

• frenys1

Inskrivningen på MVC tog kanske max 35 minuter för oss =P
    Gick igenom lite småsaker, typ alkoholvanor, tobaksvanor, förhållande, yrke och massa tester och frågor och funderingar =P

• Chrilsson

ok=) Haha många olika svar på den frågan jag får =) Men allt från 35 min till 2 timmar har jag hört ...Får se hur de går för oss då =)

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2