• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • TARANTINO

ThePea: Oj, snart dags då. Hur känns det?
    själv har man några månader kvar till BF. Och skönt de, för vi har inte hunnit fixa ens hälften av det vi måste införskaffa tills dess.

Mirakulix: Vi ska döpa vår son till Wiggo, blir det en dotter, vilket barnmorskan inte trodde, så ska vi döpa henne till Leah. Har du och din tjej enats om något namn än då? :)

• mirakulix83

TARANTINO: Fina namn ni har kommit på.
    Kanske blir Linnea men vi är inte 100% säkert om vi ska ha det namnet. Men annars tycker jag att Linnea är fint.

• TARANTINO

Linnea är ett jättefint namn!

• mirakulix83

TARANTINO: Javisst är det. Vi ville ha Thindra innan men det är så många som har det namnet nu.

• TARANTINO

sen så är Linnea ett finare namn än Thindra, tycker jag iaf.

• frenys1
    Svar på #146
    Jag är 21, pappa var 19 när jag föddes, så han är 40 nu.
  • ThePea

Tarantino: Jo, det är ganska absurt. Det är mest jobbigt att vara så beredd hela tiden. Frun har förvärkar mest hela tiden och jag försöker att inte bli så peppad varje gång. Jag orkar inte. =) Det är bäst att ställa in sig på att det är fyra veckor kvar tills hon är överburen.

Ser att det är namndebatt på g. Själv tycker jag det är j*kla svårt med killnamn. Vi ska få en liten grabb. Jag har minst 10 tjejnamn som jag tycker om, men knappt något till lill-killen. Jag vill ha ett namn som är ganska vanligt, men inte i topp 5 liksom. Wilmer, Vidar och Axel är de jag kan leva med.

• Israeli2000

tycker det är ganska svårt jag med, jag vill ju ha Elijah, men frugan vill ha Damien, fast båda är namn som funkar för mig.

• mirakulix83

TARANTINO: Linnea är coolt namn oxså.

frenys1: Där ser man. Jag är 25, min pappa var 22, Nu är han 48.

ThePea: Mitt namn är inte så vanligt innan men lite mer nu. (Billy)

Israeli2000: Man kan nog se sen hur bebisen kommer ser ut då brukar man se vad bebisen ska heta.

• TARANTINO

mirakulix: Vad hette du innan? vilket land kommer du ifrån?

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2