• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • mirakulix83

ettan 090329: Jaså där ser man. Du får berätta sen vad det blir för kön. Tackar. Så är det nog hehe.

frenys1: Jaså ni har har varit på föräldragupp idag. Var det intressant? Vi ska ditt 5/2

• frenys1

mirakulix: Jodå, det var väl rätt intressant. var lite standard saker man redan visste om, men men =P

• mirakulix83

frenys1: Det var ju roligt att höra. Fick ni göra något roligt?

• Iggy Pap

Första för mig kommer i början av augusti om den håller tidtabellen. Nervös redan nu...

• frenys1

mirakulix: vi fick sitta och titta på bilder hur barnet kommer ligga i magen när det föds, sen fick vi göra avslappning och andningsövningar ^^

• paTrust

Får man fråga, är det många av er som får ha avslappnings och andningsövningar med er föräldragrupp? Här i Borlänge (med omnejd) har dom tagit bort det och man får själv bekosta det om man är intresserad.

• mirakulix83

Iggy Pap: Grattis välkommen in i gänget.

frenys1: Det värkar bra föräldragrupp du går på.

3barnspappan: Det värkar väldigt konstigt att det ska vara så ju.

• Staketpiss

Vi har helt slopat alla kurser man kan få. Känns lite sällskapsresan över det hela. Undrar man över något finns ju alltid någon som man kan berätta.

• paTrust

hade ju varit kul att få avslappningskurs osv vid första barnet iaf... men å andra sidan, nu har vi tre och har klarat oss bra utan... men iofs, då kom bara den första vanliga vägen och dom andra två genom magen.

• larvitar

Första på gång här i Linköping... Långt kvar dock, september... Men det hindrar inte nervositeten kan jag avslöja :P

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2