Inlägg från: Israeli2000 |Visa alla inlägg
  • Israeli2000

Blivande pappor 09 Del 2

Hej alla.. härom dan la jag handen på min frus mage och kände den första lilla sparken , en helt otrolig känsla. Att få känna detta lilla liv röra sig är nåt som måste upplevas, kan ej beskrivas. På tisdag ska vi på nästa rutinultraljud, hoppas verkligen att vi kan få reda på kön då, vill ju veta *s*. Om vi inte får reda nåt på isdag är det ingen panik, vi ska göra 3d ultraljud i början av mars, vi får reda på det då....

• Israeli2000

mirakulix: Ja jag kan tro det.. jag hoppas på en pojke, vi har en doter så det vore kul med en liten grabb, fast det spelar ju egentligen ingen roll, man blir lika glad oavsett

• Israeli2000

mirakulix83: Jo precis, lite motvikt till allt det rosa *s*

• Israeli2000

Storkisse: är ju det ..det är bara bra, vi har precis köpt hus, ute i vattholma, var och skrev papprena idag, det känns mkt bra Vi behöver någonting större, vi bor i en trea i Salabacke nu.

• Israeli2000

frenys1: grattis till en lillebror, hur många år emellan är det?

• Israeli2000

The pea: Hej, välkommen till tråden, så den lille vill inte riktigt kmma ut äsn eller ?, ja lite avslappnande dropp kanske inte är helt fel *s* ...här är det inte dags förän i juni

• Israeli2000

tycker det är ganska svårt jag med, jag vill ju ha Elijah, men frugan vill ha Damien, fast båda är namn som funkar för mig.

• Israeli2000

Ja det är nog inte fel att ha det lite öppet tills man får se bebisen. Säkert lättare att fatta beslut då, om man inte lyckats dvs.

DAniel75: Grattis!!

• Israeli2000

Vi har varit på barnmässa i Fyrishov idag. Hittade inte så mkt, tittade mest runt. Var trevligt ända tills lillan satte en karamell i halsen som fastnade, slutade med att hon kräktes upp den nyätna korven. Blev till att avsluta besöket och åka hem och tvätta, så man får räkna med som förälder
    Vi var även o fikade, underskattat det här med fika, mkt avkopplande

• Israeli2000

Tarantino: Grattis!, själv gifte jag mig i sommras, bästa dagen i mitt liv. Underbart väder var det också, can´t ask for more.

• Israeli2000

Tarantino: tackar!..haft en bra helg annars?

• Israeli2000

Mirakulix83: Hoppas det går bra med din sambo, jobbigt när ens respektive har ont, man vill göra nåt, men det finns ju inget man kan göra direkt, utom att finnas där.
    Min fru har mått jätte illa till och från, man känner sig lite maktlös när man inte kan göra nåt.

• Israeli2000

frkarl: Grattis och välkommen!

• Israeli2000

Sammi: Grattis, Vi hittade en vagn som vi ville ha, fast det skulle bli ganska dyrt med allt. Sen var frugan på babyland en dag och hittade en där som de sålde ut för att göra plats för nya sortimentet, lite tur. Så vi fick både vagn, sittdel, samt liggdel för några tusen billigare. Nu är det bara barnstolen och en carbofix(fäster man barnstolen i) kvar att köpa.

• Israeli2000

Vet inget speciellt om den vagnen, men Brio ska ju vara ett bra märke.

• Israeli2000

Sant att det finns många att välja på, vi valde en maxi cosi, verkar vara en bra blandning mellan pris och kvalitet.

• Israeli2000

CarlQ: Grattis!!, skönt att allt gick bra..

• Israeli2000

Hej alla, vill bara säga att vi idag var på titut i stockholm och kollade på bebben i 3D, skithäftigt.. fick även veta att det är en liten tjej ..känns mkt bra

• Israeli2000

miraculix: Tackar, och Grattis!!!!!, ser fram emot lite bilder...

• Israeli2000

Mirakulix: Vilken sötis!, grattis igen!

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2