• Du MÅSTE ange en signatur

Vad spelar ni nu? Och varför? Och med vem?

Jag passar på att bocka och buga iom att detta är min första trådstart på FL.

Så till själva frågan, vad spelar ni nu och varför?

Själv så kör jag FinalFantasyTactics2 i PSP'n. Ett jädrans grindande och levlande blir det. Attans vilket svårt spel, och då anser jag mig vara strategiguru och skrivbordsgeneral på heltid.

PS3an, där kör jag och frun Monsters och Super Stardust, bägge två från Sonys nedladdningstjänst. Antagligen är det dessa två spel vi kommer att sitta och mala under 2009 också.

PC, gamla goa Civilization4 med tillhörande expansioner. Spelens spel. Kommer att spela Civ18 när jag sitter på ålderdomshemmet. Det blir aldrig omodernt eller tråkigt.

Som spelsällskap håller jag mig till hunden eller frun. Spelar dock aldrig mot kompisar då jag är en så förbannat dålig förlorare och börjar skrika och slåss (pinsam på riktigt).

• Svar på tråden Vad spelar ni nu? Och varför? Och med vem?
  • Alshain

Warhammer Online. Det känns lite nytt och fräscht när man tröttnat på WoW!

• Teleport here

Xbox360:
    Fallout3 -så mycket bättre miljö och kontroll än Oblivion
    COD4 -spelas endast på Live
    MidnightClub:LosAngeles -jag försöker ta mig fram iaf, inte så roligt då man inte hinner sätta sig och verkligen tjäna ihop en sjysst bil för att tävla Live.
    Sonic Unleashed -spelar jag och sonen ihop, han är kung på det

PES och Fifa spelas endast i grupp med vänner här hemmma. Visst tränar man sin gubbe men endast för möte med spelpolarna.

• Gnagarn

WoW men är riktigt less på det nu så det går på lågvarv.

Annars spelar jag inget

• Schnitzel

Nu har jag tröttnat på harpan. Spelar nu mera Bomberman på Gamecube. Retro is the shit!

• Teleport here
    Schnitzel skrev 2009-01-10 02:18:14 följande:
    Nu har jag tröttnat på harpan. Spelar nu mera Bomberman på Gamecube. Retro is the shit!
    Sanna Ord!

Sitter med Sonic 1 och 2
  • Schnitzel

[citat]

Schnitzel skrev 2009-01-10 02:18:14 följande:
    Sanna Ord!Sitter med Sonic 1 och 2
    [/citat]

Sonic 1 är så jäkla klockrent, hade dock aldrig megadrive så fick spela hos polaren. Så jäkla underbar med "sega" röstvinjetten, gåshud varje gång.
  • lycklig pappa 1981

xbox 360 ska det vara !

kör mycket COD4 och halo3

spelar online med mina kompisar när barnen har somnat

bra sätt om man vill ha kontakten kvar med sina vänner

när man har barnen tar den mesta tiden av ens liv

• Bromadiolon

Mass Effect tyckte jag hade en storslagen historia. Meningslösa sidouppdrag dock. Xboxen har "tyvärr" tagits över av flickvännen så jag får gotta mig av MGS4 på PS3.

• Omar Jack Jr

Euro2008 XBOX 360 LIVE spelar jag och TJEJEN. Otroligt kul,lätt och fastna på om man är tjej heheh..

• Zamorak

Pc : online spelet Runescape.com , spelas med sambon och har spelat en massa år. Trivs med det så spelar inget annat

Svar på tråden Vad spelar ni nu? Och varför? Och med vem?