Inlägg från: bakabakalitenkaka |Visa alla inlägg
  • bakabakalitenkaka

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Tjejer
    Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed 

Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • bakabakalitenkaka
    solstrålen80 skrev 2009-02-03 15:46:13 följande:
    Svar på #324va kul vilken del av denna stad bor du i?
    Vi bor i solna
    MiaAnnette skrev 2009-02-03 15:56:05 följande:
    Oh nooo... Då råkar Emmis & jag vara i Finland...
    Åh nääää
  • bakabakalitenkaka
    joasia skrev 2009-02-03 21:44:06 följande:
    lilja - jag vill ocksa komma (efter jobbet - dumma dumma jobbar-helger) Jag kan ju i varje fall njuta av att se vinflaskorna pa bordet
    Du kan lukta på korken Men man måste ju inte dricka vin, huvudsaken är en barnfri kväll i goda vänners sällskap
  • bakabakalitenkaka

Tjejer
    Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed 

Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen

(om det absolut inte skulle funka hos dig Johanna så kan vi alltid vara här/Janet)

Ja, vi kommer!

Janet
    Claudia

Joanna

Linjo

• bakabakalitenkaka

Tjejer

Ja, vi kommer!
    Janet
    Claudia
    Joanna
    Linda
  • bakabakalitenkaka
    Cmon baby skrev 2009-02-05 08:53:47 följande:
     Angående den 21a med tjejkväll så är det ju typiskt att vi igår fick en inbjudan till en födelsedagsfest hos en kusin till Robert den dan.
    Men rackarns då, men hoppas du får en trevlig kväll iallafall
    MiaAnnette skrev 2009-02-06 19:45:26 följande:
    Vart är alla? Finns det ett liv utanför FL också? Här sitter vi å tar det lilla lugna ikväll, Emmis leker med 2 nappflaskor med vatten så golvet är blött! Men verkar va väldigt underhållande!En vinare & lite snack går ner i väntan på ngn bra film! Vad gör alla andra då?
    Det måste vara så Själv är jag ensam, eller Colin ligger o sover, gubben är iväg på nå jobbjippo. Vad gör man själv hemma en fredagkväll? Surfar, klipper mönster, äter en bit kladdkaka som jag skulle delat med Linjo men dom fick förhinder. Slappfredag!
  • bakabakalitenkaka
    Kerplunk skrev 2009-02-06 20:28:17 följande:
    Jaa lite liv utanför fl har jag. Men bara lite.  Här är det tv, dator, varma mackor och naturgodis. Som alla andra kvällar har jag lovat mig själv att jag ska sova tidigt. Men...så lär det ju inte bli ikväll heller.
    varma mackor här med. Lite trist fredagsmiddag men det är gottast
    Hihi, sova tidigt, så länge det är innan midnatt eller
  • bakabakalitenkaka
     Grattis Charlie

Idag har jag sytt sytt sytt sytt sytt, 12st haklappar Är så trött och har så ont i ryggen nu, passande att det är melodifestival ikväll, blir till att parkera i fotöljen med ett glas vin och lite snacks
    Colin 07.12.21
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)