Inlägg från: bakabakalitenkaka |Visa alla inlägg
  • bakabakalitenkaka

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Vem gillar inte Bregott   Välkommen Grönögat Glad

Vi är i Dalarna över jul, tokförkylda hela familjen, så himla trist.
    Men idag fyller Colin 1 år, Hurra Hurra, så det blir ytterligare lite kalasande

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka
    Colin tackar för alla grattis
    Dessvärre är han inte så kry, stackarn har 39,6 i feber på sin födelsedag Vi firar lite lugnt idag, blåbärssoppa och smörgåsrån
    ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka

God fortsättning till er alla.
    Nu är vi hemma igen efter julfirandet i Dalarna. Julafton var jättemysig, massor med paket till C förstås men han tyckte såklart pappret och snören var roligast
    På Annandan fick jag en snabbsläng av vinterkräksjukan eller nåt, fy attans. Låg i sängen mest hela tiden, eller kramade toastolen. Men nu är vi hemma och alla är friska. Och snart är nyår här. Vad hittar ni på på Nyårsafton? Vi har inga planer alls, ska bara vara hemma och mysa, äta gott och skåla vid 12slaget

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka

Vi har överlevt Nyårsafton firade vi hemma i lugn och ro.
    En fika nästa vecka låter som en mycket bra idé tycker jag

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka
    Vad roligt med Kulturhuset Räcka ut tungan

Fika onsdagen 7:e kl 13. 

med risk för att vara originell så föreslår jag Kulturhuset (nån som varit där nån gång?)

Janet & Leo
    Nette & Emmis
    Johanna & Colin
    ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka

Jag skickar en vädjan till alla mammor.... Ni kanske har tyger/örngott/gardiner osv  hemma som bara tar plats? För en rimlig penning kan jag ta hand om dina tygbitar  Jag är på tygjakt

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka
    EmsanPemsan skrev 2009-01-03 10:18:44 följande:
    ska skicka vad som finns.. nån speciell färg eller mönster du är ute efter? och om jag hittar nått så får du de
    Åh gulle du Allt utom neonfärger
    ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka

Vi gör fiskgratäng just nu Sen ska trollet sova och föräldrarna njuta av ett glas vin, kanske två Mer än så blir det nog inte, slappa i soffan typ. Ni då?
    Imorgon kommer Colins farfar och faster och hälsar på, då ska jag baka en "New York blueberry cheesecake" (A pice of cake, Leila-fick jag i julklapp), längtar efter en mumsbit

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • bakabakalitenkaka

Jag börjar jobba 6e april, kommer jobba ons-fre skitskönt att inte släppa helt på föräldraledigheten. Kör 100% jobb när inskolningen på dagis är avklarad i september.

ღ Colin 2007.12.21ღ
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)