• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

DND: jag tänkte på gravid-stressen Finns ju lite olika typer av stress
    Hoppas du plussar om nån dag iaf. Håller mina tummar och tår!
    Själv hade jag ju problem att bli gravid men när jag väl blev det så blev jag det lätt sen men fick mf. Och sen med T upplevde jag det som lite svårare igen

• babblar på

Vad bra att du fick som du ville Poppy! Och att allt annat var bra

• babblar på

DND: vi lyckades inte bli gravida och fick en utredning för detta. När vi startat den blev jag gravid men fick mf. Nästa försök blev jag gravid igen och fick mf , så då var det inga problem att bli gravid längre. (har inte fått hjälp med det alltså) Gångerna efter det har det inte heller tagit så lång tid...minns inte riktigt.
    Sen med 2T så tyckte jag det tog tid igen. Inte jättelång tid men lite längre..kanske 7 månader?...blev mf igen. Men jag kan ha haft ett mf till där mellan som jag aldrig plussade på och i så fall tog det ju inte så lång tid då heller. Graviditeten jag går med nu blev till på första försöket med 1T

Som nån sa så är inte 4 månader så länge men det känns som en evighet. Kram på dej..du mår nog snart bättre

lilleskuttan: vad spännande Är det nervöst? För det är första ggn för dej va? Lycka till !

Bettan : det är en spolning du ska göra va? Att man gör den innan äl är för att inte skölja bort en ev graviditet.

• babblar på

Finesssan: är det som en sån ballong de blåser upp vid spolning då kanske? Har alltid trott att det bara är dropp de sätter in..men man får alltså en ballong också
    Man lär sej alltid nåt nytt

• babblar på

godmorgon Idun

Poppy: Alla läkare säger som vanligt olika(ang spolning) Fast det är ju bra för i denna tråden får vi ihop all info på det sättet Jag har gjort spolning både med vul och röntgen och på det sista borde man väl se genom slemhinnor tycker man?
    Hoppas du slipper vänta så länge i kön. Tråkigt med all väntan Vet du hur lång kö det är?

Iske: ja viktigast är ju att bäbis mår bra även om det är tråkigt att gå "samma" veckor igen

DND: hoppas du mår lite bättre idag!

• babblar på

DND: du behöver inte be om ursäkt. Man måste få ventilera lite ibland. Man minns ju själv hur man mår på minusdagarna som tur är brukar man må lite bättre sen och börja hoppas igen. Man är oftast starkare än man tror.
    Hoppas nästa bim är DIN BIM med ett stort fett plus ! Kram kram

• babblar på

Bubblan: vad duktig du varit! heja heja

Finesssan: grattar Vida på 7 månaders dagen!

Magis: vad fint du skrivit.
    Jag måste lägga mej ibland bara för att se om bäbis sparkar. Känns mest när jag ligger ner. Ibland kommer inga sparkar på jättelänge och man hinner bli riktigt nervös och så pop pop så händer det Underbart! (Jag har moderkakan i framvägg)
    Grattis till 6månaders bäbisen

idun: krya på dej

Dnd: jag hade nog räknat älutslagsdagen(hade du 2 dagar så hade jag nog tagit den senare) som 0 eller 1 och så 19 dagar framåt.
    Kan tyvärr inget om temp

• babblar på

Grattis lilleskuttan! vad underbart
    Hoppas ni mår bra!

• babblar på

Sissela och Malinen: usch vad tråkigt med minus. Man minns ju hur jobbigt det är

• babblar på

glömde ju vara lite ego Jag har gått halvtid nu Känns som om jag kommit långt men ändå är det halva tiden kvar. Känns som det är lååång tid kvar när man tänker så

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8