Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Mamarazzi: 1, fram men försökt ligga ner 30 min efteråt
2; ingen träning. Inget sex innan v 12 och sen undviker man det så gott det går
Mamarazzi: 1, fram men försökt ligga ner 30 min efteråt
2; ingen träning. Inget sex innan v 12 och sen undviker man det så gott det går
Jag vågar inte träna och jag blir lite förvånad över att ni vågar yoga. Det sätter ju igång så mycket i kroppen...iaf när man börjar.(Jag tänker på det som på spikmattan vi pratade lite om för ett tag sen) Yoga är verkligen nåt jag inte vågar börja med nu men känner att det hade varit bra för förlossningen. Man lär ju sej tänka bort smärta liksom Är gravidyoga väldigt annorlunda mot vanlig yoga? Nån som vet
Men man är nog lite väl harig ..japp
Hoppas inte jag skrämde nån nu för det var ju inte meningen..hmm
tomatjuicen var intressant. Jag var ju väldigt sugen på ketchup ett tag nu i graviditeten
Magis: hej på dej och vad mysigt med dop
LF: jobbigt att blöda så länge. Jag brukar inte blöda så länge vid mina mf..ca som mens. Fast de har ju varit tidiga
hej Kakgumman! Jag har fått blodförtunnande och progesteron. Jag fattar inte heller vad de menar när de säger sådär. De som inte blir gravida verkar ju iaf lyckas när de väl blir det/om de blir det. Vi har ju inte det lungt ens då
MIkes: fy vad dåligt att du själv fick ringa och borde de inte gjort mer tidigare Tycker det låter som de inte tagit så allvarligt på det. Det där kan ju bli farligt ifall de inte har koll på det. Till mej sa de en gång att jag absolut inte fick vara hemma ensam och då misstänkte de bara X. Det var väl inte det för "grejen" kom ut och det hade den inte gjort om kroppen tagit hand om ett x. Mitt hcg hade ändå sjunkit ganska mycket när de sa detta. Usch vad dåligt och vad tråkigt att du blev av med en äggledare men det ska väl inte göra det svårare att bli gravid har jag hört? Och tur att det inte var druvbörd. Krya på dej och ha så kul på resan. DEt var bröllop också va?Kram
Hoppas mannen kryar på sej också
Laban: nää vad tråkigt Jag trodde du skulle klara dej från missfall denna gången. Usch vad tråkigt. Kram på dej
oj så långt inlägg jag skrev. Tänkte att det var bäst att ta egot här
Ego: jag har varit på stora UL och det allt verkade se bra ut Jag var så nervös innan. Blev tillbakaflyttad en dag men drB sa 11-12 juni som förlossningsdatum och nu blev det 12 så där stämde det iaf.
Tycker faktiskt att det var stor skillnad att gå på rutinUl och på de andra jag varit på som varit mer för oss på nåt sätt. Har ni också upplevt det så?
Jag kom på att jag inte fick reda på hur lång den var
DND: heja heja till viktminskningen
Mamarazzi: du ska se att finesssans prog ger extra tur
ang. mitt RUL så känner jag besviken. Efter UL brukar jag känna mej lugnare men det är jag inte. Tyckte inte den rörde sej så mycket. Fast den kanske vilade? Hon som gjorde det var inte så där lugnande omhändertagande som de brukar vara och sa inte så mycket om nåt. Jag tror hon var ny så nu är jag rädd att hon inte var så duktig Det var hon säkert men ändå
Först sa hon dessutom att vi fick filma men när vi precis börjat ångrade hon sej och sa att vi kunde få filma lite i slutet så vi fick stänga av kameran. Men hon sa aldrig till att vi fick filma sen så det blev inget
LF: Och dessutom har ni ju redan ett barn som jag fattade det..gifta och har redan ett barn. Det är ju inget ogenomtänkt känns det inte som.
Visst är 22 ungt *drömmer mej tillbaka* men det borde inte spela så stor roll i ditt läge tycker jag inte. Hoppas du får bra hjälp snart! Hur länge tycker de att ni ska vänta med att få hjälp förresten?
Jag träffade min sambo när jag var ca 20 och jag är kär än
Finesssan: ja hoppas bäbis bara var lite trött. Funderar lite på tittut-ul. Får se hur det blir med den saken
Hur mår lilla Vida då?
cia: jag fick för mej att hon kom på att hon inte ville ha sin röst med på bandet. Fast det kanske var som du sa och då var det snällt ju. Jag vet att en gång när jag var på ul för att jag var orolig ville de inte ta betalt för korten i förväg, som de annars ville, ifall nåt inte var bra.
Läskigt att A inte andades. Men han mår ju bra nu som tur är
MizzT: Min bäbis brukar ju röra sej mycket annars(på ul alltså) det är nog därför jag tänkte på det. Men den måste kanske vila lite den med Sen rör de ju runt den där grejen på magen så man kanske inte ser så bra att den rör sej? Skulle haft filmen så kunde jag kollat igen
Mår du bra annars? Har ditt illamående gått över helt än? Jag mår illa till och från än. Inte som innan men varje dag iaf
Finesssan: håller tummarna för en superbra vikt! Roligt med en ålande lite krabat hemma
cia: håller tummarna för utplanad vikt hos A då
DND: ja man är ju för van vid att vilja dokumentera allt nuförtiden
Vet inte min blodgrupp tyvärr