• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Mwb: här gick det bra för mej Jag kräktes inte upp sockret iaf. Är så glad att det är över
    AMH är det nåt nytt prov? Jag har aldrig hört om det...bara att de kollar äggen med FSH?

Mama:jag troddde också att jag skulle hålla mina tummar för dej idag
    V11 redan iaf..härligt. Och du hade rätt om glukosdrycken....den var inte så äcklig som jag trott. Som outspädd citronsaft skulle jag säga

Rasmusnalle: Nej vad tråkigt! Jag som precis skulle skriva att jag håller tummarna för dej. Usch vad jobbigt! Kram kram

DND: han hör nog av sej(drB) Han ska ringa mej om prover iaf. Men eftersom de inte jobbar längre så gissar jag att de inte "jobbar" så ofta. Jag har inte ringt dem iofs. De ringer mej när mina prover är klara. Går det inte prata in meddelande?
    Mail trodde jag inte att de hade längre?
    Du var duktig som orkade träffa bäbisen!

Cia: jag försöker skriva upp saker som händer men hinner knappt aldrig skriva dagbok. Det hade man ju helst gjort varje dag nu. Är nog kul att läsa sen

Jessika: håller tummarna för dej!

ego: som jag skrev ovanför så gick glukosbelastningen mycket bättre än jag trodde. Är så skönt att det är gjort !

• babblar på

Först och främst....ska sidan se så här jobbig ut nu :-O Tog ju 15 min att bara hitta inloggningen

LillaD: hej hej välkommen tillbaka. Jag är nog lite för korkad för att kunna läsa bloggar Tråkigt att nån tråd varit dum..aha gräddfilare såklart
    Kul att du är tillbaka

mama: var det nupp idag? Håller tummarna!

• babblar på

Cia: japp skyller på den Fast jag läste för ett tag sen att gravida inte hade gröt i hjärnan Men det kan ju vara nåt annat klet

Oj jag har fått en figur också...ser ju nästan kriminell ut

• babblar på

mama:Grattis!
    Jag fick inte ens göra nupp fast jag fyller 35 i år. Hoppas att allt är bra ändå

Ginkgo: grattis till dej med(fast det är ett tag sen du gjorde dina undersökningar va? Men jag grattar igen ifall )

Iske: lycka till idag

ska se om jag kan fixa en ny bild jag med. Sådär kan man ju inte se ut

• babblar på

hmmm konstigt...jag bor i sthlm men fick inte nupp/kub(vet inte vad som är vad där riktigt) för jag är ju bara 34 än. Sen var jag på ultragyn och de sa att de gör det på så "unga" men då var det ju försent.

jag får hoppas att allt är bra helt enkelt. Hoppas hoppas hoppas!

samtidigt hade det varit svårt att få en dum siffra

• babblar på

mammelutten: hej har nog inte hälsat på dej. Och grattis ...håller tummarna!

och alla som inte har gröt i hjärnan. Var byter man bild?????

• babblar på

ja jag lyckades Tack bling! Var där och letade lite men hittade inget. men nu så

• babblar på

Krus: kolla in vad harmlös jag blivit

• babblar på

LillaD: redan v 12+...vad kul! Trött är man ibland japp Nu ligger jag ofta vaken på nätterna iofs...blir klarvaken. Min mage var stor men såg mest fläskig ut tidigt. Jag tillhör ju också de korta. Jag hade gått upp runt 2,5-3 kg i v 12 tror jag? Nu känns min mage sprickfärdig ibland ..men det är ju en bit kvar

Iske: grattis till tjejen! Och då fick du ditt gamla datum tillbaka va? Eller tänker jag fel?

ego: idag har jag 100 dagar kvar!!!
    Och min pres. bild har gått från kriminell till drogpåverkad insåg jag. Peace allihop

• babblar på

mama: aha det är därför jag knappt kan sitta när jag ätit. För att moderkakan är framtill så organen trycks ihop mer då kanske

franka: grattis till sparkar! Vad mysigt! Nu sparkar min på så hela magen hoppar ibland

Iske: skönt att datumet blev bättre igen

ego: drb ringde inte denna gången utan skickade info om mina prover. Jag behöver få i mej mer järn stod det. Var inte bara hb som var för lågt utan lite andra blodstatus också tyvärr Bm sa att det blir så när man är gravid men jag vet inte .
    Jag äter broccoli eller spenat nästan varje dag plus niferex...tar frukt eller juice till också. Det verkar ju inte hjälpa.
    Man kan ju även undra varför mitt tandkött börjat blöda igen superlätt. Borde kroppen inte spara på blodet liksom
    Kan man blanda niferex och blutsaft tror ni?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8