• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

mamarazzi skrev 2009-01-17 21:38:19 följande:

JAAA! Ett helt gäng polkagrisar! Fasen vad kul det hade varit. Även ni som inte är polkagrisar är självklart medbjudna!!!
    hahah låter bra det :D
  • Iske

vi kollar lite på film här och pratar om färger på väggarna i nya huset....

• Iske

Idun78: Vi har också bokat en tid på tittut men det är inte förren i början av Mars känns som hundra år :) tycker det är så häftigt med 4D...

• Iske
    Finessan skrev 2009-01-18 20:57:41 följande:
    Angående bloggen, kan alla skriva inlägg där eller är vi bara inbjudna att läsa? Fattar inte riktigt.
    vi alla kan skriva komentarer inlägg kan nog bara cia göra brukar ju vara så på bloggar :)
  • Iske

Idun 78 skrev 2009-01-18 21:04:56 följande:

Finesssan, vilken v var ni på Tittut med Vida? Jag kommer gå i v.28+0. Iske i vilken v kommer ni gå?
    Om dom inte ändrar nått på rutinultraljudet på tisdag så blir det v 25.... har ju gjort två vul och fått samma bf :)
  • Iske

Idun 78 skrev 2009-01-18 21:17:49 följande:

När är bf Iske?
    25 juni men jag går ju aldrig full tid... så det ska bli intressant att se vad dom säger på tisdag :)
  • Iske

Idun 78 skrev 2009-01-18 21:26:38 följande:

Iske, varför går du inte full tid tror du? Själv oroar jag mig för att jag kommer gå många veckor över tiden. DND, Finlandskryssning kändes helt lugnt faktiskt. Finland känns ju nästan som "hemma", många pratar ju t.o.m. svenska. Men nej, Japan kanske jag inte hade begett mig iväg till, men nu bokades ju den resan långt innan jag blev gravid och även Japan har ju bra sjukvård om ngt skulle hända. Men visst var jag orolig, j-ligt orolig emmellanåt, men som tur var gick ju allt bra. DND, jag ska dansa hett och vilt till BIM-guden åt dig inför fredagen!
    Jo för diabetesen och bebisen kan bli stor och min mage klara inte av att bära den då lill tjejen var planerad att komma 4 veckor innan bf då kroppen var på väg att ge upp men hon kom ju ännu tidigare då jag blev så himla dålig av havandeskapsförgiftningen... men sen är ju frågan hur mkt tidigare denna gång...
  • Iske

Idun 78: ja du beror helt på hur stor den kommer vara men vaginalt skulle ju va intressant att få testa också. tanken va ju vaginalt med lillan men blev snitt tillslut då jag va så slut och dålig.

• Iske

Lycka 77 tack :)

Mom2006: se till att du får som du vill nu !

• Iske

dags för Rul imorgon... är såååååååååååååååååååå sjukt nervös....

För er som läste om vårt hus inköp så blev det den större den med 5 rum :) *lycklig* ska skriva papperen imorogn kväll...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8