Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
DND: super bra ide skickade den vidrae till maken och han va helt på !
Jag som skulle vara så duktig idag har bara blivit en kaksort bakad så imorgon blir det att ligga i lite....
DND: super bra ide skickade den vidrae till maken och han va helt på !
Jag som skulle vara så duktig idag har bara blivit en kaksort bakad så imorgon blir det att ligga i lite....
var på specmödravården idag allt ser bra ut förutom att jag har äggvita och dom vet inte varför så ska få lämna prover den 8 Januari.... annars så var allt bra. Jag och läkaren pratade lite om att bebisen kan ju bil stor där på slutet och för en gångs skull så kändes det som att han va på samma ställe som jag angående det att är bebben "stor" så kommer den få komma ut tidigare beroende lite på hur jag mår.... eftersom min mage är ganska stor redan nu, fick också träffa sjukgymnasten igen hon är så bra...
God Jul önskar jag er alla ! Nu ska jag återgå till lussebullsbaket...
Krusbär Grattis !
Mikes bride skrev 2008-12-25 13:10:15 följande:
Kajolajo: När jag körde med äl test så använde jag CB tyckte dom va jätte bra :)
Laban Grattis så kul....
Mizz T : grattis till tjejen och lyckat rul
ska göra mitt den 20:e januari och är nervös också
Mizz Turko skrev 2008-12-29 19:33:20 följande:
bp: tack
visst var det några här som använt angelsound ? vi fick hem vår i dag men kan ju säga så mkt som att det är ju skit svårt att hitta igen hjärtat jag lyckades då inte idag får testa en annan dag...