• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

lycka och bp får testa dom grejerna....

• Iske

Lycka och Bp vad kul att ni ligger så lika ligger lite efter er med 16+1 idag (men får väl se vad dom säger på rul om ca 2 veckor )

• Iske

mamarazzi skrev 2009-01-08 11:55:29 följande:

Hur LÄNGE ska man ta progesteron?
    jag fick ta det till v 12 + någon dag...
  • Iske

mamarazzi: har en förpackning Progrestrone och några st kvar av en öppnad förpackning...

• Iske

Mamarazzi: vi vet ju alla hur gärna vi ville ha progrestronet själv och hade ju tur att få det så när man har över och inte behöver det så självklart ger man bort..

• Iske

Mamarazzi: förstår dig precis :D maila din adress om du inte får nått imorgon så ska jag ta mig till posten så du får dom till måndag :D

• Iske

Kajolajo : låter inte så kul det där.....

Här kommer nått annat hur fasiken ska man få sin egen mamma att fatta att man är vuxen och vill man köpa hus så behöver hon inte komma och va sååååååååååååååååååååååååååå negativ hela jäkla tiden blir galen på henne.... Idag va vi och kollade på ett hus helt oki men det va många som kollade så vi sa att det va många som kollade så det är nog risk att det stiger en del... hon jaja inte så mkt mer om det vi har även tidigare i veckan kollat på ett nytt hus eller från 04 i toppskick halv dyrt men men helt underbart ja då tycker hon ju att kaklet i badrummen va förskräkliga och sen att det fanns en liten damm på gården det kunde man INTE då man har BARN.... ja nu har vi hittat ett helt nybyggt superfint + att det va ett mkt bra pris tror ni inte att hon klagar på att det inte fanns badkar !!! åååå jag blir galen... Behövde skriva av mig lite....

går in i v 18 på tisdag kännner bebben och fredde kände ju bebben här i torsdags trodde aldrig han skulle få känna det så tidigt men det är en vilding där inne som verkligen kan ta i....

• Iske

lycka ja du antar att jag också kör på se glad ut och kokar inombords grejen... :D

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8