• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Cia o krabaten skrev 2009-02-01 21:48:34 följande:

Lycka till imorgon Iske och Lycka!Kasnke ni ses på sjukan utan att ni ens vet om det *Funderar på att sätta mig där och heja på er båda två *
    hade gärna gått dit imorgon men få vackert vänta till onsdag :)
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-02-01 21:53:14 följande:

Iske: Trodde det var 2/2 för er båda?Jaja, onsdag är snart et med
    var det ibörjan men var tvungen att byta tid :(
  • Iske

Lycka77 skrev 2009-02-03 11:35:17 följande:

Vad jobbigt med sammandragningar Idun. Kommer de fortfarande nu när du är hemma?Jag som bp har inte heller kännt av några ännu, och de får gärna hålla sig borta ett tag till. Förr oss gick det bra igår! Allt såg så bra ut som det kan göra, stor härlig moderkaka, en bebbe som var lite större än beräknat, kärlen var som de ska och tappen lååång, så just nu känner jag mig lugnad, vi får se hur länge det sitter i. Det var en ny läkare vi träffade igår och även hon var riktigt bra, det var ingen diskussion om jag skulle fortsätta med Fragmin eller inte, så nu ska jag ta dem fram till v.35 och sen får vi se, även det känns såklart jättebra. Iske - hoppas det går lika bra för dig imorgon!
    Tack :) skönt att allt såg bra ut :)
  • Iske

rul igen imorgon varför varför ska jag bli såååååååååååååååååååå nervös och orolig innan usch håller på att gå under känns det som......

• Iske

Cia : yes det ska jag :) ska dock jobba på förmiddagen så får jag annant att tänka på.....

på tal om mitt jobb det går förkylningsinfluensa där om jag får den det kan väl inte vara farligt för bebben ??

• Iske

tack tjejer ja ska verkligen ifråga sätta allt :)

• Iske

Idun 78 skrev 2009-02-03 22:31:56 följande:

Iske, jag har precis haft flunsan och legat hemma i två veckor. Enligt både BM och Vårdguiden ska det dock vara helt lugnt för bebisen, den påverkas inte. Däremot ska man tänka på att verkligen vila mkt och inte gå tbx till jobbet för tidigt. Lycka till imorgon! Lova att rapportera! Finesssan, hur gick det med lgh? Var den fin? Ja jag fick en Bricanyl, vet dock inte riktigt om jag tyckte att det släppte, men jag somnade strax efteråt för den var väldigt sövande.
    tack för svar om flunsan :) yes rapport kommer :)
  • Iske

saffran Grattis !!!

Bp Tack ... Ja börjar känna mig riktigt förkyld nu men idag ska jag bita ihop först ul och sen konsert ikväll ( Edguy) som jag längtat efter länge....

• Iske

Hej hej tjejer nu är vi hemma Bebben vägrade sära på benen i dag också så vi fortfarande inte om det är en hon eller han.... läkaren gick igenom bebben noga hjärna och det såg bra ut magsäck och njurar likaså ryggen var jätte fin sa hon fans gott om fostervatten mm, sen hjärtat fick hon inte en jätte bra bild det hon såg va bra men hon ville kolla så hon kunde säga hundra att dte var oki (då bebben ligger högt upp och låg så att hjärtat symdes under min navel) så i morgon då vi ska dit skulle dom försöka hinna kolla eller nästa vecka.. är i v 19 fick inget nytt bf får se vad hon säger imorgon läkaren hon va jätte bra :)

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8