Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Cia o krabaten skrev 2009-02-01 21:48:34 följande:
Cia o krabaten skrev 2009-02-01 21:48:34 följande:
Cia o krabaten skrev 2009-02-01 21:53:14 följande:
Lycka hur gick det igår ?
Lycka77 skrev 2009-02-03 11:35:17 följande:
rul igen imorgon varför varför ska jag bli såååååååååååååååååååå nervös och orolig innan usch håller på att gå under känns det som......
Cia : yes det ska jag :) ska dock jobba på förmiddagen så får jag annant att tänka på.....
på tal om mitt jobb det går förkylningsinfluensa där om jag får den det kan väl inte vara farligt för bebben ??
tack tjejer ja ska verkligen ifråga sätta allt :)
Idun 78 skrev 2009-02-03 22:31:56 följande:
saffran Grattis !!!
Bp Tack ... Ja börjar känna mig riktigt förkyld nu men idag ska jag bita ihop först ul och sen konsert ikväll ( Edguy) som jag längtat efter länge....
Hej hej tjejer nu är vi hemma Bebben vägrade sära på benen i dag också så vi fortfarande inte om det är en hon eller han.... läkaren gick igenom bebben noga hjärna och det såg bra ut magsäck och njurar likaså ryggen var jätte fin sa hon fans gott om fostervatten mm, sen hjärtat fick hon inte en jätte bra bild det hon såg va bra men hon ville kolla så hon kunde säga hundra att dte var oki (då bebben ligger högt upp och låg så att hjärtat symdes under min navel) så i morgon då vi ska dit skulle dom försöka hinna kolla eller nästa vecka.. är i v 19 fick inget nytt bf får se vad hon säger imorgon läkaren hon va jätte bra :)