• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

shoppa åå det är så kul har hittat ett eller flera par skor av Christian Louboutin blir att man får drömma lite till :D

• Iske

Idun 78 skrev 2009-01-24 23:10:48 följande:

Vad duktig du varit Mama, 3 sidor av 4 är inte dåligt på en kväll. Nu kan du vara stolt! Iske, ja visst är det roligt att shoppa på nätet.
    Ja verkligen igentligen är jag ute efter en snygg klänning till i sommar hittade en del men frågan är ju villken stl man kommer ha då..... har hittat en massa till både lillans rum och bebbens lite olika disney firgurer att ha på väggen :)
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 23:15:09 följande:

Iske: Har du fått hör atat E har fått ett djungelrum!
    Såg att du hade skrivit det här för ett tagsedan måste vara läckert :)

den tänkte vi till lillan som är galen i prinsessor : www.barnlycka.se/product.asp

och bebbens www.barnlycka.se/product.asp

När jag väntade prinsessan så gjorde jag en jätte stor vägg målning med nalle phu men denna gång ska jag fuska :)
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 23:26:46 följande:

Iske: Kan du måla på riktigt? Snyggt alltså? Jag kan bara scrappa, inte måla på fri hand
    haha ja eller jag har kunnat känns som jag tappat allt av det men en väggmålning kan man göra även om man inte kan rita på frihand så att säga..... har fuderat på att göra en väggmålning i nya huset i hallen men är lite orolig att den inte får torka i fred så att säga
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 23:35:04 följande:

Iske: QFunderar på att fixa hem en OH-apparat och rita av ngt på väggen till A's rum.
    yes då är det så enkelt det man ritar upp brukar gå ganska snabbt det är sen med färgen det kan ta ett tag då man inte vill att färgerna ska flyta ihop och den jag gjorde i lillans rum kan säga att det va många färger så det tog ett par dagar med det.... men det är kul :)
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 23:54:35 följande:

Nej nu lär jag sova med 2st morgonpigga ungar Som tur vr har M sovit på soffan sedan 21 så han lär nog gå upp imorgon bitti
    haha ja vi ska nog lägga oss också fastnade framför nån dokumentär på 2:an
  • Iske

Franka: det där med att magen blir allmänegendom tycker jag också är väääldigt irreterande och speciellt nu efter missfallen då känner jag av det extra mkt min mage är min och just denna är extra speciell och viktig och jag kommer göra som jag gjorde då folk kände på magen då jag väntade lillan snällt säga att man kan fråga först om det är oki... vänner och beknata det är helt oki men helt främmande människor nej tack.

• Iske

mamarazzi skrev 2009-01-26 16:05:30 följande:

Hej tjejer! Tack för alla som tänkte på mig! Det gjorde ni jä*ligt bra! Det tickade!!!! Både mannen och jag grät floder. Helt underbart att se den där lilla bönan. Fan tänk om det går vägen denna gång???!!! Tror minsann att jag ska våga mig in i behandlingstråden och uppdatera. Vågar man det?
    ÅÅÅ grattis så underbart för er !!!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8