• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Cia o krabaten skrev 2009-01-16 21:58:55 följande:

Iske skrev 2009-01-16 21:56:17 följande:
    Nu minns jag ju (Var inne på BT) och du får skriva under med ditt GAMLA hederliga -son namn Det nya förresten, är ni släkt med de som föder upp hästar utanför Knivsta?
    Fredde fick den fråga för ett tagsedan också han trodde de va någon som är avlägsen släkting ingift osv.... Ja jag får använda det istället :)
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-16 22:04:10 följande:

Iske: Har ni hittat ett hus förresten?
    ja i vattholma det är helt nytt tydligen har det varit en skola där innan och nu har dom byggt radhus så allt är super fint vi är ju intresserade av två där en med 5 rum och en med 4 på måndag får vi veta om ett annat par skulle ha 5 rumaren eller inte tar dom den tar vi 4 rummaren.
  • Iske

Cia ja visst är det jo lite fär måste upp :D

• Iske

Ang. pojkar så verkar det väl inte stämma här på oss som har barn sen innan.
    mamarazzi: dotter
    Kajo: dotter och son
    Poppy: dotter
    Cia: dotter
    Fler?
    Iske: dotter

• Iske

mamarazzi skrev 2009-01-17 20:52:03 följande:

Cia: Åh hade ju varit toppen. Kilar in i behandlingslistan och kollar vart jag ska åka.Iske: Har även du välsignats med en dotter? Härligt!
    japp.. nu ligger hon i sin säng och kollar på en film... (minns så väl vad dom sa på lucina när vi var där första gången när jag berättade att jag hade haft en svår havandeskapsförgiftning... han kunde nästan då ställa diagnosen som jag fick utav proverna och att det var inget ovanligt att det blev så här efter en svår havandeskapsförgiftning...)
  • Iske

koagulerings problem, Tnf-Alfa värden som inte var så bra, fick trombyl mot det först fick jag ta två tabletter som jag skulle brja med direkt bara vid mens skulle jag ha uppehåll sen från v 12 kunde jag sluta med dom samt progrestronet som också skulle tas från +. Men gick hos Dr Röbäck här i Uppsala och han ville att jag skulle fortsätta med en tablett trombyl genom hela graviditeten för att unvika att få havandeskapsförgiftning..

• Iske

mamarazzi skrev 2009-01-17 21:21:18 följande:

Iske: Men ni hade inga mf innan dottern?Cia: Jaaa då kan vi väl ses på Lomma som två vackra polkagrisar!?
    Nope inga trodde inte ens jag kunde bli gravid (oskyddat sex med exet i 7 år fick mig att dra den slutsatsen) med maken behöver jag bara tänka på sex så har det tagit sig och då 8 mf jag fattar inte hur jag överlevt... Jag är fortfarande skit rädd....
  • Iske

vi ska också till såne i sommar och sen till danmark kanske vi kan vara randiga ihop alla tre ?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8