Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Irma97 Tack :)
Irma97 Tack :)
Cia tack ja visst är det
Bp tack precis den 25 juni som dom sa på carolinamotagningen :D
Cia o krabaten skrev 2009-03-04 10:22:38 följande:
mamarazzi : ja känns kanon med en lite prinsessa till... precis känns bra att det stämmer med längtd ochveckor på bebben...
Måste ju erkänna en sak jag oroar ju mig ganska mycket men idag var jag på neonatalavdelingen på akis med jobbet och då pratade jag lite med en sjuksyrra och hon var verkligen super trevlig och duktig frågade henne lite om det skulle hända nått och bebben kom nu om dom då skulle kunna rädda den och hon sa att från v 25 så brukar det gå bra *andas ut lite*
bp: ja det känns riktigt bra....
Har haft lite problem med järn värdena också men nu var det 126 eller 128 så jag skulle fortsätta med vitamintabletterna med järn i.... blur mkt leverpastej här lite blodpuddning.... Hade lämnat urin prov och visst var det bakterier i det men dom sa att det var inga elaka bakterier så drick tranbärsjuice och apelsin.... behövde inget antibiotika nu men får lämna prover varannan vecka (alltså varje gång jag ska till bm och läkaren) Blev också sjukskriven heltid i 4 veckor till att börja med för nu har det kommit så långt in i graviditeten att kroppen klara väldigt mkt insulin innan den reagerar.....
babblar på skrev 2009-03-05 11:10:41 följande:
Idun åå vet hur det är när hon rör på sig mkt så vågar man andas ut men är det då en dag hon är minder aktiv då håller man på gå i taket.....
ååå håller på att bli tokig mitt blodsocker vill inte alls göra som jag vill..... fick ringa min läkare i morse för att få lite hjälp kan knappt fatta hur mkt insulin jag tar och ändå ligger det allt annat än bra kan inte ens titta på kylskåpet utan att det stiger till skyarna........ hoppas på att få till det nu på 2 dagar ska ringa läkaren igen på onsdag och se vad vi ska göra om det inte blir bra... lillan är aktiv så det är bra men så fort blodsockret stiger så får jag sammandragningar och det är inte kul....
krusbär grattis till lyckat rul...
Lycka Ja tror vi alla skulle bli kanon bra vänner :)
nån som ska kolla på melodifestivalen ikväll då ???
skulle nog hänga med på trådträff i sthlm också.....
Cia o krabaten skrev 2009-03-17 19:24:03 följande:
24-25 funkar vad jag vet nu i alla fall...
24 kan jag kom jag på 25 ska vi hämta hem prinsessan från umeå :)
Lycka: villken jätte fin bild :)
tittar in och vinkar hej till alla......