• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

DND ja en liten blygis förkylningen har inte brytigt ut ännu men väntar bara på det... Konserten var super super bra :)

Cia: ja vi frågade en hel del så pass att vi glömde fråga om nya bf datum... får ta den imorgon :)

• Iske

Lycka och bp ack ja fick inte en ny tid idag men på måndag dom ska ju bara kolla hjärtat på bebben så det går nog snabbt och smidigt :) alla värden såg bra ut dvs låntidsvärdet för blodsockret och järnvärdet.

• Iske

Kajolajo skrev 2009-02-06 17:40:26 följande:

Kikar in och vinkar till alla och passar på att skriva ett skrytinlägg. Det finns ju inte någon graviditet att glädjas ut på den här fronten så jag försöker fokusera på de fina barn jag faktiskt har istället för att deppa ihop på nytt.I alla fall. (Nu kommer skrytet)Jag är så glad och stolt över min dotter som idag fått besked att hon blivit uttagen att uppträda i en dansgala på Göteborgsoperan i augusti.För någon vecka sedan hölls en audition på hennes skola där balettchefen på Göteborgsoperan handplockade några elever ur varje klass och hon blev utvald som en av fem i klassen !!Hittade lite info om föreställningen på nätet och blev helt gråtfärdig över vad N ska få vara med om.Kopierade info och lade in i bloggen om någon vill/orkar läsa .www.enbartkajsa.blogg.se
    Å grattis till don dotters spännande äventyr
  • Iske

tjejer måste fråga hur jag ska ta upp detta på sjukhuset med att dom flyttat mig... Enligt dom blev jag garvid runt den 15 oktober jag försöker förklara för dom att jag hade äl den 27 september dom lyssnar inte jag plussade den 11 oktober jag blir såååå jäkla besviken på att dom inte lyssnar på mig.. jag får bara svaret nu har vi mätt och nu är det så här... Borde väl vara helt jävla omöjligt att få plus den 11.... och jag vet att jag inte hade äl den 15 skulle ha haft mens då.... dessutom var äl som hämtat ur en studiebok om hur sekrete ska vara... + att jag får ont i äggledaren då jag har det + äl stickor.... fattar nada... känner mig förvirrad......

• Iske

BettanB skrev 2009-02-06 20:32:47 följande:

Men! Vad sjukt! Är HELT säker på att jag var inne och skrev förut. Grattade bla Kajo till dotterns framgång. Hmm... Nåväl. Grattis Kajo. Du måste vara sjukt stolt! Iske: Men herregud vad frustrerande! Tror de att folk är helt IQbefriade eller? Jag hade blivit vansinnig om jag hade blivit behandlad på det viset. Sätt ner foten och säg ifrån på skarpen. Om du fick plus den 11/10 så är det ju HELT omöjligt att du skall ha haft ÄL och blivit gravid den 15/10. Visst KAN det dröja ett litet tag efter ÄL innan de tu finner varandra och bestämmer sig för att gå ihop och fästa sig, men knappast så lång tid.
    tycker inte heller att det skulle ta sån lång tid... tydligen verkar dom tycka att jag tappad bakom en vagn eller nått.... maken ska väl följa med här framöver och ifrågasätta det också... ska se vad läkarn som ska gör ul igen på måndag har för svar....
  • Iske

mamarazzi: ja jag hoppas att nån kan ge en bra förklaring.... ne det är en vilding där inne som inte ligger stilla då det ska mätas så jag förstår att det kan vara svårt att hinna med att försöka se om det är en hon eller han :) fast nått som va häftigt var att läkaren skulle till att få en bra bild på huvudet så hon pratade då med oss och då vände bebben på huvudet sen så svarade freddan med nått och då vred bebben på huvudet åt det hållet... såg så sött ut...

• Iske

Cia o krabaten skrev 2009-02-06 21:33:42 följande:

Iske: Men om man struntar i BF enligt rUL-de kommer väl iaf ha så bra koll på dig och sätta igång vod tecken på HF? Så v35 el 37 kvittar väl där, eller? För då kvittar ju BF egentligen.Och då kollar de väkl att bebis mår bra hela tiden?KAn du kanske kontakta DrR och få hans svar och ev journalutdrag på det hela.Har för mig att jag fick med ett brev med journalkopia och där det även stod BF enl honom...
    så sant ja funderade på att ringa han och fråga...har lämnat den till sjukan för han skickade med ett brev till dom då bf var 25 juni... kommer ju göra tillväxt ul från v 32. läkarna pratar ju redan nu om att ta ut bebben innan midsommar iom att min mage är så stor redan nu att dom misstänker att det kommer bli för jobbigt på slutet ändå då bm och läkare tycker att magen är väldigt stor för v 19 känns som jag inte riktigt vet vad jag ska tro om det där längre villken v är jag igentligen när är det tänkt att bben ska komma jämfört med när den kommer.....
  • Iske
    Irma skrev 2009-02-07 11:26:33 följande:
    Iske: Helt sjukt! Hetsa upp maken och släpp fram honom likt en aggressiv pittbull. På dom bara!Kajolajo: Grattis till att din dotter ska få vara med på något så fint. Mamarazzi: Härligt med en läkare som bryr sig.Är det någon som vet om missfall kan hänga ihop med eksem? Mitt eksem beror inte på allergier, det är sånt man inte vet varför man har (nummulärt eksem). Har läst lite här. kan eksem betyda att man har problem med immunologiskt tjaffs?
    hahah ja låter som en bra ide....
  • Iske

nästa vecka ska ju förbandet till den konsert vi var på i onsdag va med i melodifestivalen H.E.A.T heter dom :) ett gäng killar födda 85-86 som spelar 80tals rock :) Dom va duktiga då vi hörde dom i onsdags :)

Tror att Alcazar kan ligga bra till under hela tvävlingen

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8