• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

BP precis :D

• Iske

bubblan73 skrev 2009-01-23 12:07:39 följande:

Hejsan!Tittar in och kollar läget. Håller med Franka: alla får ta så mycket plats de vill och behöver. Denna tråden är till för det!Allt är bra med Ingrid. Ska börja skolas in hos dagmamma i februari. Egentligen vill jag inte det, men jag ahr inget val, föräldradagarna börjar ta slut........Å andra sidan så jag kanske uträtta lite mer hemma eller annars om jag inte har Ingrid hos mig hela tiden. Jag ska tex börja på Friskis & Svettis med Step Up. Jättekul träningsform tycker jag!Kolla www.bilddagboken.se och sök efter bubblan73 Kolla datumet 23/1 ska ni få se vad viktminskningen gjort för mina kläder och för mig!kram på er alla
    Bra jobbat ! grattis
  • Iske

angående det här brevet och det vi håller på med

Jag skriver artiklar på en sida som heter misshandel i fokus och där finns även en egen sida om just missfall klistar in den länken här så kan ni ju kolla så får vi ta upp det i bloggen om det är intressant....

www.missfall.ifokus.se/

• Iske

Lilleskuttan skrev 2009-01-24 11:16:49 följande:

Nu är Måns äntligen här. 2600g och 47 lång Förlossningen gick väldigt snabbt.Kom ner till förlossningsavd. vi 18.30 och var då öppen 2 cm. 21.11 är han född. hann inte få eda så det var lustgas som jag fick klara mig på..Men nu är han iaf här.
    Grattis till Måns :D Hoppas ni mår bra !
  • Iske

Idun ja dock inte ensam hemma men dottern kollar på fil i sitt rum och maken har köpte en till dator så han kommer sitta med den hela kvällen gissar jag på.... så jag kommer hänga här i kväll...

• Iske

mamarazzi skrev 2009-01-24 19:39:29 följande:

Iske: Taskigt att ge dottern en liter fil att kolla på i sitt rum. Hur kul är det liksom?!
    hahah shit märks att jag är trött :D film ska det ju vara *asg*
  • Iske

trådfest yes jag är på fnissar här redan som en nykär fjortis :D

• Iske

här kör vi med apelsin och mango saft !!!

• Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 21:33:01 följande:

Slötittar på ngt annat på DVD. Polisfilm.M snarkar På tal om fest, vad skulle ni festa på om ni kunde? (om ni en eller annan anledning inte kan just idag )Själv skulle jag öns´ka en Strawberry Daiquiry *Mums!*
    ja du det skulle nog bli en piggelin..... eller vodka och passionsfrukt......
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-01-24 21:50:44 följande:

Haha, ok.En Fjortis -Piggelin Missförstå mig rätt tjejen En mogen kvinna med rödvinEn finsmakare med champagneOch så jag som bara gillar tjejdricka Kasnke fjortis passar in på mig med
    hahah lovely fjortis jag !!! ja piggelin är ju såååå gott öl är inte min grej vin till maten ibland och då är jag sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kräsen... champamge dricker vi oftast när vi är hos svågern fast vi har iof 3 flaskor hemma olika kvaliteer :) samt ett super gott rött vin som legat på ekfat från Italien (finns inte att köpa i sverige)
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8