Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Krusbär, vad skönt att allt såg bra ut!!
Krusbär, vad skönt att allt såg bra ut!!
Bettan, jag tycker absolut att du ska söka privat också, jobba på dubbel front lixom, så att det händer ngt. Så här ska det inte få vara! MASSA MASSA MASSA KRAMAR!!!
Rasmusnalle, här har du en till som håller tummarna inför morgondagen!
Rasmusnalle, stor stor kram!
Usch Jessika, jag förstår att du är orolig. Du får tänka att när man är orolig för ngt speciellt, tex en sjukdom, så uppvisar man plötsligt alla symtom på det utan att man egentligen har det. Det är bara så man funkar. När får du provsvaren?
Gud så skönt att allt såg bra ut Jessika!!!
Hej allihopa!
Har varit ruskigt dålig på att skriva här ett tag, men jag följer er i smyg.
Franka, vad mysigt med lite sparkar! Jag kan ff inte få nog av att känna när bebisen rör sig, boxar runt och har sig. Det är så mysigt!
Ang. storlek på magen. Själv tyckte jag att det syntes ganska tidigt, typ runt v.14-15, och de som känner mig väl kunde se kulan redan då. På jobbet "outade" jag i v.18 för då tyckte jag det var uppenbart men nästan ingen hade lagt märke till det då, så det beror, tror jag, ofta mkt på hur väl man känner personen om man kan se tidigt eller inte huruvida ngn är gravid. Nuförtiden frågar folk istället om jag verkligen är säker på att det inte är tvillingar!
Har gått och blivit gräsänka i fyra dagar - och tårarna sprutar!! Jag är verkligen inte särskilt blödig i vanliga fall, men graviditeten har satt hela känsloregistret ur spel. Just nu känns söndagen, då mannen kommer hem igen, såååå avlägsen....
Tur att ni finns!
Cia, jag är också sån i vanliga fall. Till saken hör dessutom att maken är i stort sett aldrig borta, han är en riktig hemmaråtta medan jag brukar vara ute och flyga och flänga, så jag brukar ju verkligen längta efter att få vara hemma själv. Men inte nu tydligen. De där hormonerna alltså, de ställer ju allt på ända Hur är det hemma med två små busfrön? Kommer de bra överens?
BP, tar du Niferexen på fastande mage med lite juice? Det tipset fick jag av min BM. Inte för att jag lyckas få upp HB:et för det, men ändå.
Cia, vad mysigt med kalas!
BP, tänk vad märkligt att alla BM säger olika. Jag har dock aldrig mått illa av mina Niferex, men jag har hört om andra som blivit det. Däremot kan jag ibland, men sällan, få magknip av dem. Jag äter inte heller kött så det där med järn är ett lite knepigt kapitel nu när man är gravid, innan hade jag dock ett bra hb-värde, men nu ligger det på 102.
Johsjo, det beror helt på vilka piller du kommer får, och sedan skiljer det sig även åt mellan läkare när de tycker man ska börja med olika preparat. Vet du redan nu vad de kommer att skriva ut åt dig?