• Idun 78

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Gin och Grape är också jäkligt gott! Håller med!

Nu testkör jag också Beta. Nej inge vidare - gillar inte layouten...

• Idun 78

Det började med massa böcker och sen gled jag över på kläder... uj vad kul det är att shoppa!

• Idun 78

Mama, hur har det gått med din Thailandsfolder?

• Idun 78

Vad duktig du varit Mama, 3 sidor av 4 är inte dåligt på en kväll. Nu kan du vara stolt!

Iske, ja visst är det roligt att shoppa på nätet.

• Idun 78

Cia, tänkte kolla in ditt fina djungelrum men har glömt bort hur jag tar mig till den bloggen. Kan du inboxa mig?

• Idun 78

Gonatt alla! Själv lär jag ju sitta uppe ett tag till.... Har ju sovit mig igenom en vecka så är ju inte alls trött dåra...

• Idun 78

Vilket fint djungelrum Cia! E måste ju vara helnöjd!

• Idun 78

Franka, ah så ni har flyttat nu. Trivs ni bra? Det låter ju väldigt trevligt med spontana grannfester!

Jag och min mamma hade många jobbiga turer under missfallsperioden och tongångarna var inte alltid jättevänliga om vi säger så. Nu sedan jag blev gravid har hon fått följa min ledsamhet och oro sedan dag 1 (hon var nästan den första som fick veta om denna graviditet), hon har sett mig ledsen, bedrövad och orolig otaliga ggr och, tror jag, förstått att det inte varit läge att ropa hej och ta ut glädjen i förskott. Hon har väl lite försiktigt ngn gg berättat att hon är så glad för att hon ska få bli mormor, men det har nog varit allt. Sedan när magen började växa på allvar gick det helt plötsligt inte att stoppa henne, nu skiner hon som en sol och är framme och klappar hela tiden. Det var som att hon inte längre kunde hålla tillbaks känslorna av respekt för mig. Nu har jag faktiskt inte sagt ngt om det, men vi har fortsatt prata om att jag ff är väldigt orolig och så. Vad skulle jag eg. komma med allt det här svamlet? Ja poängen är väl att verkligen visa för din mamma hur du mår och prata om din oro, glädje etc. Att du har väldigt blandade känslor inför graviditeten och att hon måste förstå och respektera det. Men jag vet, det är inte lätt, det är ju ens mamma!

• Idun 78

DND, ja jag tror att den länken har varit här inne och cirkulerat förut. Kan du inte lägga in den i vår andra tråd också där vi lägger in fakta om upprepade mf?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8