Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Skickar en kram till Sissela
Har en bestämd känsla av att vi nästa månad får åtminstone två nya fina plus, Sissela och DND!
Skickar en kram till Sissela
Har en bestämd känsla av att vi nästa månad får åtminstone två nya fina plus, Sissela och DND!
Härligt BP! Ja visst går tiden låååångsamt. Jag förstår numera varför det kallas för "gå i väntans tider" - det är en klockren beskrivning på hur det känns. Men å andra sidan, den som väntar på ngt gott...
Här kommer ego från mig: Har blivit sjukskriven i en vecka, den jäkla influensan vill inte riktigt ge med sig så det är sängläge en vecka till som gäller. Så ni lär ju få dras med mig här en hel del.
DND, det vanliga är väl att man tar Innohep först efter +, eller? Tar du en eller två T?
Mama, jag ska toktänka på dig idag!
Hej Saffran! Kul att se dig här igen och vad spännande med BF imorgon. Tittade in i behandlingstråden, tänkte om du även kunde uppdatera hur du tagit din medicin sedan du blev gravid? Hur länge du fortsatte med Prednisolon, Trombyl och Progesteron. Det vore guld! (och sen råkar du ff stå som "kämpare" och inte "gravid")
Åh vad härligt Mamarazzi! Nu är det full rulle mot bebis! Tjoho!
Mavros, har tyvärr inga bra "tips" förutom det som Lycka nämner. Låter dock spännande med den studie som du ska ingå i, vi är många här som har positiva erfarenheter av Trombyl för att undvika fler missfall. Vilket sjukhus är det som håller i studien? Är detta första behandlingen du testar?
Mavros, Ah det är Lennart Blomqvists studie! Spännande! Ja vi får verkligen hoppas att du hamnar i Trombyl-gruppen och slipper sockerpillrena. Det är ju det enda tråkiga med att delta i en studie, man kan ju inte vara säker på att man verkligen får medicin. När får du börja ta pillrena?
a80, hur kommer det sig att du ska göra tillväxt-UL? Jag frågade min BM om det när jag träffade henne sist, men hon var bara villig att remittera till tillväxt-UL om jag fick dåligt på sf-måttet, och just nu ligger jag på kurvan så det blev blankt nej.