• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Hej tjejer,
    Sissela och Malinen: Skit för minus! Jag HATAR minus!

BP: Hurra för halvtid! *dansar en liten dans* Resten av tiden ska du se rusar iväg!

Idun: Blä för influensa! Jag blev ju också sjukskriven för jag fick ju bronkit som bonus på influensan. argh! Hoppas du blir frisk snart. Jag jobbar igen men det är inte jättekul det heller.

DND: Grattis till recepten. Spännande! Håller alla tummar inför nästa BIM!!

Conrneliana: Nej jag tror inte prednisolone kan ha någon negativ inverkan på fästandet av ägget. Tror det negativa är de biverkningar som finns bara.

EGO: Sitter och mår så illa för jag är sååå nervös. Kl 14 ska vi får vår dom. Kl 14 ska vi på vul och hoppas då få se ett litet hjärta ticka. Är i 6+4 idag. Åh vad jag har längtat efter denna dag och nu när den är här vill jag bara springa här ifrån. ARGH!
    Är livrädd för att hon inte ska kunna se någon och att jag ska behöva gå ytterligare 1-2 veckor och må dåligt och inte veta.
    Ni håller väl alla tummar ni har? Kl 14! Glöm inte det!!!

• mamarazzi

BP: Jag drack blutsaft som gravid och min BM denna gång sa att det är helt okej.

• mamarazzi

Hej tjejer! Tack för alla som tänkte på mig! Det gjorde ni jä*ligt bra! Det tickade!!!! Både mannen och jag grät floder. Helt underbart att se den där lilla bönan. Fan tänk om det går vägen denna gång???!!!

Tror minsann att jag ska våga mig in i behandlingstråden och uppdatera. Vågar man det?

• mamarazzi

DND: Åh så söt du är!!! Då hoppas jag att jag gråter för din skulle nästa månad.

Saffran: Tack! Ja verkligen en underbar känsla. vi har aldrig sett ngt hjärta vid vul så vi börja fundera på om det var fel på skärmen.

• mamarazzi

Corneliana: Oj du skrev samtidigt som jag! Tack!! Japp det tickade. Kan knappt tro det..

• mamarazzi

BP, Iske, Bettan, Lycka:Åh tack för alla grattis!

Kajo: Hoppas ögat fixar till sig och du sprutar ur dig en eller ett barn bebisar samtidigt.

Saffran: Lycka till! Bf imorgon. Inget är bättre än att gå över tiden. Du vet väl att de finaste bebisarna kommer sen! Min dotter kom på BF+14. Ha ha ha!

• mamarazzi

a80, Idun, Malinen, Finesssan, Bling, Sissela: tack för era grattis! Ni är så söta.

*vinkar till alla*

• mamarazzi

Hej mina underbara tjejer!
    Länge sen jag var här inne och skrev men känner att det är dax att ge ett litet livstecken.

a80: GRATTIS till perfekt bebis i magen! Underbart!

Saffran och Linan: Helt otroligt att ni har era under hos er nu! GRATTIS!

Irma: Välkommen! Detta är inget kul gäng att vara med i men ändå det BÄSTA! Det är underbart att ha detta stöd vet inte vad jag skulle gjort utan er alla.

ginkgo: Tänker på dig gumman! Hoppas det känner bättre efter rUL!

Iske: Skrattar lite åt bebis som inte vill vissa om det är en pojk eller flicka. Måste ju vara ett underbart barn med egen vilja!! Hoppas ni får ett bättre svar ang. BF på måndag.

Kajo: Vad härligt med en så fantastisk dotter! GRATTIS!

DND: Åh vad härligt att höra om underbara Dr B!!

Jag måste appropå det berätta om att Dr M är sååå söt! Jag har ju mailat honom en del men nu senaste sen jag blev gravid har han inte svarat. Jag mailade ju (och ringde) då jag blev gravid för att få hjälp med progesteron och vad han ansåg om att jag tog albyl minor. Hur som helst så har han svarat NU och ursäkte att han missat mitt mail. Han undrade hur allt gick? Är han inte sååå söööt! Det borde verkligen finnas fler läkare som han! Som BRYR sig fast man inte ens är hans patient!!! Helt otroligt!

Över till mig! Ska på vul igen på måndag och då är jag i vecka 8+4. Är SUPERTRÖTT och det är väl mitt främsta gravid tecken. Mår illa till och från också + att jag har ömma bröst så jag hoppas på det bästa. Detta MÅSTE gå vägen nu!!

Nu ska jag slumra vidare i soffan framför Let's dance! PUSS

• mamarazzi

Idun: grattis! Tjo ho! Jag vill också ha en fetis.

EGO: Var på VUL igår igen och allt såg toppen ut! Hjärtat slog som det skulle och liten var tom några mm längre än förväntat. Enligt senaste mens är jag på 8+5 idag. Jag var sååå glad halva dagen! Kände att NU går det vägen.Började tänka framåt och planera. På kvällen slog oron till som ett slag i skallen. Insåg att om det går åt fanders även denna gång så kommer ju allt kännas ÄNNU värre då vi sett hjärtat slå 2 gånger. FASEN att man aldrig kan få känna sig lycklig.

Nästa vecka ska vi iväg och åka skidor med mina svärföräldrar med och då har vi bestämt oss för att berätta. Har ju inte så mycket val eftersom jag INTE tänker åka några skidor med en guldklimp i magen. Känns dock helt fel att berätta när man ännu själv inte vågar tro på det. De kommer ju bli så glada och vilja kramas och sånt. Isch!

• mamarazzi

Krusbär och Cia: Tack ni är för söta! Nu gråter jag lite. Har ju miljarder hormoner som studsar runt i kroppen med. Det gör ju att topparna och dalarna blir helt galna. Ha ha ha! Tack för ni finns! KRAMIS

Ang. behandlingstråd letade jag oxå efter en igår då jag var positiv och ville uppdatera! Tror inte det finns någon. Du kan nog skapa en Krusbär! Grattis till vecka 14+0!! Wow! DÅ tänker jag vara lugn (ha ha ha! As IF!).

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8