• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

OJ! Det ser ut som om jag skojar ang. att jag dricker vin. men det GÖR JAG INTE!! Så klart. 5+1 idag...

• mamarazzi

Cia o krabaten skrev 2009-01-16 21:44:02 följande:

Vilka "original" vi verkar ha i tråden!Är det bara jag med -son namn??
    *Räcker upp handen* Jag gifte mig till ett -sson namn. Hette tidigare ett namn som bara vi var 6 st i Sverige (världen troligtvis) men varför vara orginell? Ha ha ha! Med Kajsa som förnamn och att jag är helt KNÄPP brukar folk minnas mig ändå.
  • mamarazzi

Iske: Ser ju superfint ut!!

BettanB skrev 2009-01-16 21:46:12 följande:
    Trådparty!!Kajo: What? Bor du DÄR?
    Var är partyt?? Sitter alla som klistrade vid Let's Dance eller?
  • mamarazzi

Cia o krabaten skrev 2009-01-16 22:29:00 följande:

mama: Knäpp men härlig
    Äsch! Du är för söt!

Förresten är de inte juryn lite för elaka mot Kitty! Jag gillar knäppisen!
  • mamarazzi

Men varför har jag så svar att skriva svenska? Suck...
    Kanske jag ska starta en tävling där ni ska leta upp de inlägg som jag skriver RÄTT!

• mamarazzi

Bettan: Jo jag vet. Ramlösan slog på här med. Natti natti sötis!

Cia: Ha ha ha! Jag tycker hon är lite rolig när hon tjaffsar emot. Men jag har inte sett speciellt mycket av henne tidigare. Har bott utomlands i flera år och det var nog då hon var på topp tror jag.

Kan ju dock skryta med att jag har tävlat i sån där dans. Helena som dansar med Morgan och jag är gamla klubbkompisar. Såg på hemsidan att hon skriver att hon vunnit både SM som amatör och proffs. Jag har proffs kvar men amatör SM har jag också vunnit! HA!

• mamarazzi

Iske: Du meddelar väl efter måndag då? *nyfiken*

• mamarazzi

Cia o krabaten skrev 2009-01-16 22:43:55 följande:

Mama: Oooooooh, vilket proffs
    Ha ha ha!
    Sanningen är den att sen började min brorsa dansa och HAN blev proffsdansare!! Ha ha ha! Då la jag av.

Förresten jag fick äntligen min 2(!) provsvar från Lund. 8,2 FSH och 1,0 (!) TSH så det var ju super!! Malmö har inte ens ringt tillbaka fast jag lämnat meddelanden både per mail och telefon. Suck! Men men jag skiter i fler prover nu. Går det åt helvete igen så får jag ta tag i det då.
  • mamarazzi

at hand pom räkan?? Ha ha ha! Will do!

Nu har jag tagit kvälls proggen så nu måste jag lägga mig.
    NATTIS! (dåligt med party ikväll tycker jag.)

• mamarazzi

Cia o krabaten skrev 2009-01-17 10:46:06 följande:

upprepademf.blogspot.com/Nu ska det funka, men alla behöver få en inbjudan via mail.
    Ska vi skriva våra mailadresser i din inbox?
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8