• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Finessan: Studsade just in här för att berätta att det trollspösvingade paketet har kommit!!! Åh så söt du är! Måste berätta för er andra att F. hade satt guld och silverglitter på kuvertet med proggisarna i och skrivit "tröllspösvingade". Hur söt är inte hon! Jag blev så glad.

DND: Tack för ditt svar. Nej du har nog rätt. Jag ska fundera igenom det och verkligen bestämma mig. Det värsta jag kan göra nu är att halv bestämma mig och sen ha ångest varje gång jag pratar med henne. Velande behövs inte! Bestämmer mig nog för att inte berätta. Ska bara vela en stund till.

Nu har jag ringt och bokat tid på onsdag för att dubbelkolla så jag inte har bakteriell vaginos. Såg lillaDs länk (i fakta sammlingstråden) till den tråden jag startade om det i somras. Så nu ska jag bara dubbelkolla. Skönt.

• mamarazzi

Finessan: Var köper jag Mumomega? På hälsokost?

• mamarazzi

Laban vännen, men va bövelen! Skickar massor med kramar. Livet är inte rättvist mot dig nu men det vänder. Du kommer inte att må så här dåligt resten av livet. Skickar några kramar till..eller massor med kramar.

• mamarazzi

Laban: Du behöver inte stötta någon just nu för du har det ju skit! Snart svänger det och du kan stötta igen men nu är det okej att bara vräka ur sig och få stöd. Kramar till dig sötis!

• mamarazzi

londonfredrika: Jäkla frustration med åldersgränsen!! Undras om inte det är diskriminering? Jag menar är man gifta så är man ju SERIÖS! Jag skulle ringt DO!

• mamarazzi

Lycka och BP: skit med jag har nog inte grattat eller!? har varit så uppe i min lilla ego värld... Sorry! Åh vad härligt att få gå på rUL!! jag vill nu!! (men det skulle nog inte bli ett så positivt rUL då jag bara är i 4+4... )

• mamarazzi

Idun 78 skrev 2009-01-12 22:17:07 följande:

Ja SKIT är vad det är!
    Här är en som VERKLIGEN håller med! Läkarna vill ju helst inte ta med oss i tång känns det som. Snacka om att de hade blivit glada om vi alla bara la ner verkstan. Åh vad deras liv hade blivit enklare. Jag bitter? Japp!
  • mamarazzi

Idun 78 skrev 2009-01-12 22:23:15 följande:

Svar på #1040Vi kan vara bittra ihop! Och dansa bitterdansen. Hur nu den skulle se ut.
    Ha ha ha! Jäklans viket ös!!
  • mamarazzi

Tittar in och säger godmorgon (och Grattis till DNDs viktnedgång!). Jag är SUPERtrött idag. Kunde inte somna förren kl 3 fast jag la mig kl 23. Miljarder tankar snurrar runt i mitt lilla huvud. Suck!

Finesssan: Igår kväll när jag skulle ta min prog så kände jag plötsligt. Nej det här är fel! Så sprang jag och bytte mina prog mot dina trollspösvingade. Ha ha ha! Jag har nog blivit lite knäpp men det känns som om jag behöver den där extra puffen av dina speciella prog nu i början av graviditeten.

• mamarazzi

tack för att ni alla håller med om att jag är KNÄPP!

Ang. blodgrupp har jag 0+ men mannen vet inte vad han är...

Nu ska jag äta innann jag mår föööör illa. Har börjat mä jätteilla men vågar inte tro att det är graviditeten utan skyller på proggen. Suck!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8