• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Tjaba tjejer!
    Mannen söver dottern och jag tittar förbi hos er. Ska dock jobba med en broschyr som jag håller på att fixa för att få huset som vi äger i Thailand uthyrt.

Har inte tittat in på några dagar. Blir såå stirrig av FL just nu. Försöker mest glömma att jag är gravid men det går så där. Men för några dagar så slog tröttheten med STOR T till. Sover ca 20 min efter jobbet och lägger mig sedan ändå för natten kl 20:30. Japp, det MÅSTE ju vara ett gott tecken. Minns att jag vara likadan i samma vecka då jag var gravid med dottern. Men isch vad det är jobbigt att börja hoppas. Men på måndag är det dax för vul. Är i vecka 6+4 då. Ni tänker väl på mig??

Helt fantastiskt att vi har fått ännu en trådbebis!! GRATTIS TILL MÅNS Lilleskuttan!

DND: Du vet att jag tänker på dig vännnen!

Cia: Hoppas förkylningen går över! Fasen för att på i Sverige på vintern säger jag. ARGH!

Spirit: Åh lycka till med ivf!!

Magis: Tack för din lista! Speciellt punkten om att du hade mycket ont i magen lugnade mig. Jag har MASSOR med ont i magen. Suck!

*vinkar till Iske och och Idun* (ni låter ju som tvillingar! Fina namn faktiskt Iske och Idun. Ha! Dem snor jag nog om jag får tvilling tjejer någon gång! )

• mamarazzi

Iske: Taskigt att ge dottern en liter fil att kolla på i sitt rum. Hur kul är det liksom?!

• mamarazzi

nu kommer jag här en sväng och festar på med er!! TJO HO!! *dansar runt och vickar på rumpan*
    Jag dricker blodgrapejuice för fulla glas här.

• mamarazzi

ja ha vi ska önska alkholhaltiga drycker... hum..vad är jag sugen på....

Gin och Grape tonic (inne på grape just nu)

Vem e jag då?

• mamarazzi

Nu är jag också i BETA. Hum tar nog lite tid att vänja sig vid... Men jag tycker att den nya logon och färgerna är snygga.

Idun: Jora nu har jag gjort 3 av 4 sidor. bara sista sidan med betalningen kvar men den tar jag någon annan kväll.

• mamarazzi

Nehe. Tillbaka i gamla vanliga FL. Klickade på en länk som tog mig till en annan site och då stängde jag det fönstret och då visade det sig att länken hade öppnats upp i samma fönster. ARGH! Så när jag stängde fönstret försvann ju Beta. ARGH! (fattar ni ens vad jag dillar om)

• mamarazzi

mamarazzi skrev 2009-01-24 23:05:29 följande:

Nu är jag också i BETA. Hum tar nog lite tid att vänja sig vid... Men jag tycker att den nya logon och färgerna är snygga.Idun: Jora nu har jag gjort 3 av 4 sidor. bara sista sidan med betalningen kvar men den tar jag någon annan kväll.
    Priserna alltså....
  • mamarazzi

Idun 78 skrev 2009-01-24 23:10:48 följande:

Vad duktig du varit Mama, 3 sidor av 4 är inte dåligt på en kväll. Nu kan du vara stolt! Iske, ja visst är det roligt att shoppa på nätet.
    Hi hi hi! Nej jag har gjort 1 sida ikväll. De andra hade jag gjort innan.
  • mamarazzi

Nu måste jag gå och sova. Grapejuicen är slut och proggen måste tas.

Godnatt mina sötisar!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8