• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

bling : jag det är det nog. Man ulkar liksom utan att det kommer nåt spy.

Lilleskuttan: trist att du fått GBS

• babblar på

dnd: är innohep och fragmin samma ? alla får visst sprutor nu
    Jag gjorde så med prog denna gången
    Hoppas det inte är utomkvedes. Jag tror de brukar säga att man inte känner det så tidigt förresten???

• babblar på

franka: jag tillhör ju också dem som fick gå ner till en T. Det var väl mitt förslag egentligen men han höll med
    Hoppas det funkar för dej nu

decdia: välkommen hit

Mikes bride: Tråkigt att du inte får äl Men det kanske inte är försent än?

mizzT: trist om det är havandeskapsförgiftning. Trodde inte man kunde få det så tidigt(minns inte vilken v du är i) och inte att man fick det om man gick på T

krusbär: Det kan ju vara en nidis...hoppas!

ego: jag tycker att jag mår mindre illa idag..eller iaf nu för stunden. Det är ju skönt men man blir ju lite nervös såklart. Är jättesvårt att komma på nåt som man känner att man kan äta. Färsk vitkål hjälper lite mot illamåendet tycker jag. Nån som har nåt mer tips
    Känns inte som om jag äter nåt bra så jag hoppas jag får i mej vad jag behöver

Jag är så rädd att detta inte ska funka nu.

• babblar på

MWB: skit med urinvägsskit. Har för mej att tranbärsjuice är bra mot sånt också(förebyggande)...eller iaf mot vanlig urinvägsinfektion.
    Blossandet i mitt nylle har förvunnit men jag tycker att illamående blir värre en stund efter F? Min mage är så platt också. Tänk om jag bara är lurad

Finesssan: är det så man äter det. Jag har hört att ingefära är bra men visste inte hur man skulle äta det
    Jag mår illa om jag inte äter och ibland när jag ätit. Och det är jättesvårt att komma på en middag som är god och så blir man så akut-måste-äta-nu SEn när maten är klar får man verkligen trycka in den och bara försöka svälja.
    Känns inte som om jag äter så nyttigt just nu när man vill äta jättemycket bra grejer
    Hoppas att illamåendet inte bara luras. Har aldrig mått illa förr av en graviditet eller prog iaf(bara nån timme några av ggrna)

MissT: Nu när jazzy säger det så kommer jag på att min ena kompis hade ont i huvudet nästan jämt ett tag som gravid och hon hade inte havandeskaps. Hoppas du bara har vanlig huvudvärk

Iske: Lycka till på vulet! hoppas tiden går fort tills dess

• babblar på

cia: gurkstavar med citron Vilken spännande blandning

Bebis igen: härligt att vara så nära slutet på graviditeten. Det kommer säkert gå bra. Och jag har tänkt på dej nu när jag mått illa Du var så duktig som orkade med att må illa som du gjorde. Jag lider av illamåendet och jag har inte ens spytt än

• babblar på

cia: har du fått ont i kroppen det har jag nog missat
    Hoppas det blir bättre snart
    Jag trodde helt klart gurka med citron var nån graviditetsgrej Men det kanske är gott då

DND: hoppas det går vägen denna gången då. Inte kul att ta sprutor i onödan ju. Jag har lyckats slippa blåmärken 2 dagar..och kanske idag med

Laban: hoppas det går bra för dej med. Jag tog prog från äl denna gången och jag blev ju iaf gravid. Proggen hjälper till så immunförsvaret inte kan "jobba bort" graviditeten också har jag hört

• babblar på

laban: Måste ju bara säga att drb sa till mej att jag var tvungen att vänta 19 dagar efter äl att testa när jag tog prog såhär innan..för att vara säker. Var det negativt då så var det negativt..nu fick jag positivt redan dagen efter bim så jag slapp det där krabbet

• babblar på

cia: aha usch tråkigt att ha ont men då kanske du hittar en lösning på det nu. Hoppas hoppas

• babblar på

Stella: hoppas att allt är som det ska. Det gissar jag att det är

Snozie: OJ oj redan v 21. Vad härligt! Hoppas du får må bättre snart

kan inte alla dansa till vul-gudarna åt mej imorgon! Jag är så nervös.

• babblar på

Nu tänker jag jubla lite i tråden
    MIN BÄBIS HADE ETT HJÄRTA SOM SLOG!!!
    Tack för alla danser! :-P (hoppas jag fick till rätt smilie nu ) Hoppas det går bra nu då! Den levde den levde

Lycka: grattis till dej också

Hella : lycka till på RUL

DND: Jag pressar inte ut nån luft innan och hoppas att jag gör rätt. Har sluppit blåmärken i flera dagar men har ett riktigt fult gammalt..svartblått. Vet inte hur jag gjorde för att få detta. Jag tycker att det är svårt att få in sprutorna ibland. man får verkligen ta i känns det som. Är kanske seghudad

Tackar a80 för att hon sa att man skulle spruta in det sakta. Tack a80!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8