• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

mwb: Ska du ta 5000 ie du med?
    Jag är inte deffad direkt men jag insåg att det var skönt att man fått lite mer fläsk nuförtiden när sprutan ska dit

Krusbär: jag tränar inte alls. Jag vågar inte gå för långa rundor ens. Har fått ont när jag gått de andra ggrna(mf)så jag tar det lungt med allt sånt
    Jag känner mej helt lat och äcklig

• babblar på

Spirit: Grattis!!!!

MwB: v 12+0 ska jag ta det.

• babblar på

krusbär: denna gången struntade jag i träning redan vid äl...ville inte skaka loss nåt

• babblar på

Jag har faktiskt hållt på att spy några ggr idag fast sluppit än så länge. Men det konstiga är att jag inte mår illa så som jag gjort innan. Utan det är bara som om spyet ligger där i halsen utan att jag mår direkt illa. Brukar det vara så eller? Som om det kan komma utan förvarning typ. Jag är rädd att jag bara mår dåligt av F nämligen..fast må illa stod inte på lappen.
    Hoppas iaf att itne allt detta är i onödan. Hoppas liten bäbis lever och mår bra

bp som nästan kräks

• babblar på

stella: trist med flytningen men det är säkert ingen fara. Håller tummarna!
    Vilken vecka är du i nu förresten?

• babblar på

stella:vad långt du kommit!
    6+1 är nog jag i

• babblar på

Poppy: jag tänker också uvi i så fall men jag kan inget om det egentligen. Hoppas det är nåt lättbotat. De kunde väl odlat det över helgen tycker jag så du slapp vänta så.
    Blodtryck är jag inte heller så bra på och vet inte alls vad jag brukar ha bara att det brukar vara bra.
    Jag var på vul i onsdags och fick se nåt som var 4 mm men inget hjärta än tyvärr men det verkade inte som om det brukade synas så tidigt. Kasnke beror på ul-apparat?
    kram på dej

• babblar på

Grattis till bilen Idun!Hoppas Bm blir snällare också

Jag är helt allvarligt rädd att mitt illamående bara är fragminet för innan jag tog det mådde jag illa hela tiden, dag som natt känns det som. Inatt har jag inte mått illa ..okej jag har ju seaband men de funkade ju inte innan.
    En timme efter sprutan blir jag dessutom ångande röd i nyllet.
    Är nervös för att bäbis inte lever för jag känner itne så mycket i magen heller.(mensvärk osv) Men det kanske man itne behöver göra?

• babblar på

oj vad tomt det varit här idag Och vad rörigt jag skrev innan. Menade mitt nya sorts illamående..att det kanske var fragminet.

cia skönt att man itne behöver känna så mycket. Hoppas jag får en gräddfilsgrav. nu då om man nu kan få det med mf-tankar i huvudet

• babblar på

Poppy: håller tummarna för dej idag. Hoppas det inte är nån fara på nåt sätt!
    Visste itne att man måste odla GBS. Då får man tjata till sej lite odlingar ibland kanske

Idun: håller tummarna för dej också idag. Härligt att du kommit över de första 12 veckorna!

MizzT: Jag var hos drB och han har nog inte världens modernaste ulapparat tror jag inte? Har iaf varit på ställen där de kan zooma osv. Var i 5+5 när jag var där och han sa redan innan att man bara kommer se lite hinnor osv.

stella: är det ljusrosa borta? hoppas

a80: Igår lyckades jag ta sprutan utan att få blåmärke wow!
    Hoppas du får en sjukskrivning så du får vila lite

jag klöks(vad lustigt det ordet ser ut när man skriver det Hoppas det itne är nåt lokalt uttryck )
    Jag klöks iaf superlätt till och från(spyr inte) när jag borstar tänderna osv. Men jag är fortfarande väldigt osäker på om det är pga graviditet. Tänk om det är nåt helt annat och så luras jag bara att tro att det är graviditetsillamående. Kanske bara är proggen?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8