• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

mwb: jag lever än Hoppas din cysta är borta nu då och att du haft äl!

cia: det var nog en slump att katterna kom upp. Men det verkade ändå ganska viktigt så det vore skönt att veta att man är immun.

lycka: glömde fråga om du hade fel på nåt mer än tnf-alfa. Typ APC-resistens eller nåt? Jag tycker att detta med att jag helt plötsligt ska ta sprutor känns lite skumt

nån som vet när effekten av F är ute ur kroppen? Till mej sa de nämligen högst 20 timmar??? Låter kort

• babblar på

grattis mizz T !!!Härligt

jag mår inte så illa idag om mina tuttar känns inte så stora så jag är lite nervös. Men jag är helt sjukt trött fast det beror nog på F

poppy:Lycka till imorgon..det är säkert oki med räkan.
    Jo jag tycker att jag borde vara immun mot toxo ifall det stämmer. Har ju varit med katter nästan hela mitt liv

• babblar på

mizzT: jag brukar få denna trötthet när jag börjar med T också efter lite längre uppehåll. Gissar att kroppen måste ställa in sej på det nya som händer i kroppen(?)
    Jag fick sluta ta järn för att mitt låg lite för högt

Japp nu är det din tur...och min Nu ska vi lyckas!

• babblar på

DND: ska du också ta sprutor. Har han ändrat sej så alla ska ta sprutor nu kanske? Hade du mer fel än tnf( och TSH då)?
    Jag måste säga att jag är rädd att det blir för mycket med sprutor iom att två T var för mycket(om det nu var det) Men jag hoppas att det ska funka nu
    Tyvärr kan jag inget om levaxin så där kan jag inte hjälpa dej.
    Men du kommer nog att lyckas bli gravid igen! Håller tummarna

MWB: 90 grader förstår jag knappt hur man kan ta dem i Nu känner jag mej lite glömsk men du har också fått sprutorna av drB eller?

• babblar på

Lycka: maxdos var 200 per kg tror jag att jag läste? Så vår räknas kanske som låg då
    Men lite nojig blir jag. Tänk om T var rätt och nu sumpar jag allt. Jag har ju inte mått illa idag
    Men jag ska försöka att inte tänka så mycket

Mwb: härligt att cystan var borta...glömde ju skriva det

• babblar på

Grattis Iske!!!!

jazzy: mitt röda har blivit lite lila under dagen

• babblar på

Jag tror på celibat i 9 månader

Jag har inte mått illa inatt Eller det var väl jätteskönt men man blir ju lite orolig

• babblar på

Bling: jag gillar inte vulen riktigt fast man vill se så allt är oki. Min sambo gillar det inte alls.
    Men det är nog inte bra att peta där fast samtidigt kanske man kan se vad som går fel också.
    Min nr 4 var rätt storlek den dagen jag gjorde vul men dog antagligen den dagen. Fast jag åkte ju in akut pga nåt då (ont tror jag)så man vet ju inte om det redan hänt
    Men lite läskigt är det ju. Fast drB rotade inte runt nåt utan var försiktig tyckte jag

• babblar på

glömde säga att de säger ju att det ska vara ofarligt så man får väl hoppas på det. Men jag tror jag hört att många vul betyder vänsterhänt oftare också så nåt kanske händer

• babblar på

MWB: Jag tycker att sprutan kan komma in i muskler och så om jag tar rakt frammifrån Jag tar nog 45 grader typ.
    På apoteket visade de nästan längs med huden så det var tur att jag läste på lappen först
    Idag var jag lite bättre på att ta sprutan(igår gick det för fort) så det gjorde inte så ont och jag får nog inte ens ett blåmärke
    Men undra varför drB börjat ge alla fragmin nu då? Hade inte du heller APC eller sånt? I början av året ville han inte ge mej F (frågade ju för att jag inte tålde T så bra)
    Ska du ta hela graviditeten?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8